Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید بیوک موسوی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از حدود هفت ماه پیش مجموعه مدیریت استان، پیگیر رفع مشکلات کارخانه روغن نباتی جهان بود تا با همکاری دستگاههای مختلف و نیز مالک آن، چراغ این کارخانه روشن بماند ولی گویا برخی علاقه مندند اعلام کنند که این واحد تولیدی تعطیل است.
وی ادامه داد: همه واحدهای تولیدی از زمان شروع بکار خود به طور طبیعی با فراز و نشیب هایی مواجه می شوند ولی در چنین مواقعی این مدیران آن مجموعه ها و نیز مدیران استان و شهرستان هستند که باید با تدبیر خودشان چنین واحدهایی را از این فراز و نشیب ها به ساحل نجات برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: کارخانه روغن نباتی جهان تعطیل نیست ولی این به معنای آن نیست که این واحد مشکلاتی از جمله مسائل کارگری ندارد، آنچه اهمیت دارد این است که باید تلاش کنیم مشکلات پیش روی همه واحدهای صنعتی از جمله کارخانه روغن نباتی جهان در سایه تدبیر حل و فصل شود.
به گزارش ایرنا، روغن نباتی جهان در روزهای پایانی سال گذشته در اثر بروز مشکلاتی در تامین مواد اولیه تعطیل شد و در پی این تعطیلی، کارگران این واحد صنعتی به خاطر از دست دادن شغل خود چند مرتبه مقابل استانداری زنجان تجمع کردند.
فروردین امسال با بر طرف شدن مشکل تامین مواد اولیه، کارخانه روغن نباتی جهان فعالیت خود را از سرگرفت ولی اکنون در خصوص پرداخت معوقات کارگری دچار مشکلاتی شده که در حال برطرف کردن است.
7312/8068
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۹۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک؛ تجمع‌های مسالمت آمیز دانشجویان آمریکایی در دانشگاه‌های مختلف این کشور به ویژه در هفته‌های اخیر با سرکوب پلیس روبرو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

کریستوفر براون - استاد دانشگاه کلمبیا در نیویورک
دیوید لوری - استاد دانشگاه کلمبیا در نیویورک
دانشجوی دانشگاه کلمبیا 
دانشجوی دانشگاه کلمبیا

در دانشگاه کلمبیای نیویورک پلیس در واکنش به تحصن و تجمع مسالمت آمیز دانشجویان این دانشگاه در مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی، در سایه حمایت دولت آمریکا و در محکومیت نسل کشی مردم غزه، ۱۰۸ دانشجو را دستگیر و چادر‌های تجمع کنندگان را جمع کرد.
این اقدام سرکوب گرانه پلیس با واکنس تند استادان این دانشگاه روبرو شد. این تجمع‌ها در دانشگاه‌های دیگر مهم آمریکا از جمله دانشگاه ییل، بوستون، اوهایو، براون، پرینستون، کالیفرنیا و کارولینای شمالی برگزار شده است و برای روز‌های آینده نیز برنامه ریزی خواهد شد.


 

دیگر خبرها

  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/ «بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • زایمان با تاریخ رُند، بازی با جان نوزاد؟! + فیلم
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر
  • تعطیلی شنبه یا ۵ شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده است
  • تعطیلی شنبه یا ۵شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده
  • سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا