Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گرارش پارسینه: معاون حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار به شایعه سلب صلاحیت از مدیر عامل یکی از بانک های خصوصی و مطرح کشور واکنش نشان داد.

جعفر جمالی عضو هیات مدیره و معاون حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار که با خبرنگار بورس 24 درباره شایعه تلگرامی سلب صلاحیت از مدیر عامل یک بانک خصوصی حاضر در بازار سهام سخن میگفت تصریح کرد: سازمان بورس حسب وظیفه قانونی و به عنوان مقام ناظر بازار سرمایه کشور بر رعایت مقررات حاکم بر افشا و ارایه اطلاعات و نظم تعریف شده در این زمینه نظارت میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا رسیدگی به نحوه اطلاع رسانی و تاخیر در ارایه اطلاعات ازسوی بانک ها در دستور کار مدیریت امور پیگیری تخلفات سازمان قرار دارد.

منتها این که ورود هیات رسیدگی به تخلفات سازمان به موضوع منتهی به صدور رای مبنی بر سلب صلاحیت مدیران بانکی شده باشد قویا تکذیب میشود.

از شب گذشته شایعه ای در تلگرام دست به دست میچرخد که ( م ق) مدیر عامل یک بانک خصوصی به دلیل ارایه اطلاعات ناقص و غلط در بورس و در نتیجه فریب سهامداران در هیات بدوی رسیدگی به نخلفات شرکت های بورسی سلب صلاحیت شده است!

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۹۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ با این حال پیگیری این خبر از مسئولان باشگاه تراکتور چیزی جز تکذیب صریح را به‌همراه نداشته و آنها هرگونه تماس و مذاکره با این سرمربی را تکذیب می‌کنند.

تنها نام مطرح برای نیمکت تراکتور، یحیی گل‌محمدی است که مذاکرات و توافق اولیه را نیز با باشگاه تراکتور داشته و سرخپوشان تبریزی به دنبال رفع موانع حضور او در تیمشان هستند.

باشگاه تراکتور روز گذشته نیز از یحیی گل‌محمدی به‌عنوان گزینه پرافتخار نام بردند و حالا مسئولان این باشگاه در جلسات فشرده به دنبال دریافت مجوز کار او هستند.

در بین مدیران این باشگاه، هیچ گزینه دیگری مطرح نیست و آنها تنها به استخدام یحیی گل‌محمدی فکر می‌کنند و حتی امیدوارند او تا بازی با ذوب‌آهن مجوز خود را کسب کند.

کد خبر 846707 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس
  • معاون وزیر اقتصاد: امروز استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • معاون وزیر اقتصاد: استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • صلاحیت خریداران سرخابی‌ها قبل از ورود به معامله بررسی شد
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد