Web Analytics Made Easy - Statcounter


آیین غبار روبی از امام زاده زید از سوی فرهنگسرای خاتم(ص) به مناسبت دهه کرامت و همزمان با پنجم ذی القعده و روز تجلیل از امام زادگان و بقاء متبرکه، برگزار می شود.

به گزارش بی‌باک، دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده، آغازش ولادت حضرت معصومه(ع) و پایانش ولادت حضرت امام رضا(ع) است و به همین مناسبت برنامه های متنوع فرهنگی همچون جشنواره نذر شعر، دیدار خادمان رضوی با خانواده شهدای حرم و برگزاری جشن رافت کریمانه برگزار می شود و آیین غبارروبی از امام زادگان و بقاع متبرکه نیز یکی از برنامه های این دهه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش آیین غبار روبی امام زاده زید شنبه ۷ مرداد ماه با همکاری تولیت این امام زاده، ساعت ۱۱ صبح با حضور همکاران و جمعی از شهروندان منطقه ۱۱ برگزار می شود.

حرم امامزاده زید از نوادگان امام زین‌العابدین (ع) با معماری بسیار زیبا در محله وصفنارد منطقه ۱۸ قرار گرفته است.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۹۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور جمع کثیری از کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان،جشن بزرگداشت هفته کارگر برگزار و از مقام کارگر تجلیل شد.

در این مراسم که در محل سالن همایش های شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد، مهندس محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، دکتر اسکندری رئیس هیات مدیره، مهندس مرادی عضو هیات مدیره شرکت، معاونان،مدیران،کارشناسان و جمع کثیری از کارگران شرکت فولاد اکسین خوزستان حضور داشتند.

جشن بزرگداشت مقام کارگر به مناسبت هفته کارگر و با حضور هنرمندان استانی و ملی برگزار شد و در ادامه از کارگران نمونه و همچنین اساتید نمونه مدیریت آموزش در شرکت فولاد اکسین خوزستان تجلیل به عمل آمد.

فولاد اکسین خوزستان‌تنها تولید کننده ورق های عریض و آلیاژی در خاورمیانه و یکی از هشت تولید کننده این محصول در جهان است که به همت کارگران و متخصصان خود توانسته به چنین جایگاهی دست پیدا کند

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی
  • آیین تجلیل و رونمایی از تالیفات نویسندگان فرهنگی وحدتیه برگزار شد
  • برگزاری نکوداشت یک پژوهشگر موسیقی در فرهنگسرای ارسباران
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • آیین بزرگداشت مقام معلم در دانشگاه اصفهان برگزار شد
  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم