Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴- دفتر معاون کل نهاد ریاست جمهوری با انتشار بیانیه‌ای شایعات اخیر مبنی بر حضور مرتضی بانک در مناصبي از قبیل وزارت كار و امور اجتماعي، رئيس دفتري رئیس‌جمهور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و سازمان امور اداري و استخدامي، سازمان مناطق آزاد و غيره را تکذیب کرد.
به گزارشرویداد۲۴، متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسمه‌تعالی
در طی روزهاي اخیر، شاهد افزایش مطالب غير موثق در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی در مورد چیدمان اعضای کابینه دولت دوازدهم هستیم که در قالب گمانه‌زنی‌ها و شنیده‌ها، به انتشار اخبار بدون هویت و فاقد استناد می‌پردازد و شائبه ساماندهی این اقدامات را بیش‌ازپیش نمایان می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پي انتشار اخبار متعدد و ناصحیح در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مجازی مبنی بر حضور جناب آقای مرتضی بانک در مناصبي از قبیل وزارت كار و امور اجتماعي، رئيس دفتري رئیس‌جمهور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و سازمان امور اداري و استخدامي، سازمان مناطق آزاد و غيره به اطلاع هم‌وطنان عزیز می‌رساند چنین گمانه‌زنی‌هایی نه‌تنها تهي از واقعيت است بلكه اساساً با هدف تخريب شخصيت ايشان و مشغولیت سازی برای نهاد ریاست جمهوری اتفاق می‌افتد.
انتخاب مديران ارشد دولت تدبير و اميد از اختيارات رياست محترم جمهور است و ضروری است با ایجاد فضای آرام و مناسب، جناب آقاي دكتر روحاني را در اين خصوص، یاری نمود تا کابینه‌ای همسو با اهداف اعلامی ايشان و بر آمده از اراده مردم شریف ایران براي نيل به اهداف عالي دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راستاي حل مشكلات جامعه تشكيل شود.
قطعاً تصميمات رئیس‌جمهور محترم بر اساس كار كارشناسي، مشورت با گروه‌ها، افراد مؤثر و ذی‌صلاح، و در نهايت با در نظر گرفتن مسائل و مصالح كلي نظام انجام می‌گیرد كه ان شالله اين تصميمات مورد وثوق و تأیید مجلس محترم نيز قرار گيرد.
در پايان ضمن تشكر از پیگیری‌ها و فعالیت‌های اهالی رسانه، از فعالين این حوزه در خواست می‌شود با درك شرايط موجود از انجام هرگونه "گمانه‌زنی" در اين زمينه خودداری شود.
دفتر معاون کل نهاد ریاست جمهوری

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۹۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را به ملت، دولت و خانم نالدی پاندور، وزیر امور خارجه این کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.

وی افزود: توجه به اهمیت جایگاه چندجانبه گرایی در سیاست خارجی دولت، منجر به تقویت همکاری‌ها و تعاملات گسترده میان جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی در چارچوب بریکس شد و در همین راستا شاهد پیشرفت و توسعه مناسبات دوجانبه در دوره اخیر هستیم.

وزیر امور خارجه کشورمان در پایان تصریح کرد: اقدام قاطع حقوقی آفریقای جنوبی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و مواضع صریح این کشور در دفاع از فلسطین ثابت کرد که آرمان‌های نلسون‌ماندلا در مبارزه با ظلم و تبعیض، همچنان زنده است. شادکامی و سعادت مردم آفریقای‌جنوبی و همچنین موفقیت و استمرار پیشرفت‌های دولت این کشور دوست را آرزو دارم.

کد خبر 6090439 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی