Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس فدراسيون تنيس روي ميز گفت: اساسنامه‌ خيلي خوبي براي فدراسيون‌ها تنظيم شده و فکر نمي‌کنم کميته بين‌المللي المپيک در اين زمينه مشکلي داشته باشد.


مهرداد علي‌قارداشي در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشي خبرگزاري ميزان، در خصوص احتمال لژيونر شدن نوشاد عالميان اظهار داشت: لژيونر شدن نوشاد عالميان و ساير پينگ‌پنگ‌بازان به سود تنيس روي ميز ايران است و اميدوارم اين اتفاق رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اين که هر زمان هم که تيم ملي به نوشاد نياز داشته باشد او در خدمت تيم ملي خواهد بود، چون ما هر چيزي که داريم از کشورمان است.
وي در مورد اين که ليگ تنيس روي ميز با چه شرايطي برگزار خواهد شد، گفت: سعي مي‌کنيم براي فصل جديد، ليگ تنيس روي ميز را با کيفيت بهتري نسبت به سال‌هاي گذشته برگزار کنيم. ما سعي مي‌کنيم تيم‌ها را به حضور در ليگ تنيس روي ميز ترغيب کنيم و من خودم دوست دارم ليگ تنيس روي ميز بهترين ليگ ايران شود. چون عمرم را براي اين رشته گذاشته‌ام. البته به دنبال اين هستيم که حرمت‌ها حفظ شود و حاضر نيستيم برخي تيم‌ها را به هر قيمتي راضي به شرکت در ليگ کنيم. چون انتظاراتي دارند که ما نمي‌توانيم آنها را برآورده کنيم.
رئيس فدراسيون تنيس روي ميز در خصوص پيش‌نويس اساسنامه فدراسيون‌هاي ورزشي گفت: خوشبختانه اساسنامه‌ خيلي خوبي براي فدراسيون‌ها تنظيم شده است و فکر نمي‌کنم کميته بين‌المللي المپيک در اين زمينه مشکلي داشته باشد. اگر هم مشکلي وجود داشته باشد قابل رفع است. در اين اساسنامه‌ها مشکل دخالت دولت و احتمال تعليق در حال برطرف شدن است. البته ماه‌ها طور مي‌کشد تا اساسنامه‌ فدراسيون‌ها تاييد شود و به مرور زمان ايرادات آن هم رفع مي‌شود.
قارداشي در پايان خاطرنشان کرد: قائم مقام مدير اجرايي فدراسيون جهاني تنيس روي ميز چند روزي را در کشورمان حضور داشت و به شهرهاي مختلفي مثل شيراز ، تبريز و اصفهان هم رفت. او از امنيت و فرهنگ بالاي مردم کشورمان و همين طور فهم و دانش مربيان ما تعريف و تمجيدهاي بسياري کرده و گزارش اين سفر در سايت فدراسيون جهاني منعکس شده است.
انتهاي پيام/



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۹۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند با معرفی برگزیدگان پایان می‌یابد. تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) با پیروزی دو بر یک برابر استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) فینالیست این دوره از مسابقات شد.

ملی‌پوشان ساحلی با امتیازات ۲۱ بر ۱۰، ۱۶ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۰ حریف را شکست دادند تا برای دومین بار در طول تاریخ به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال مردان آسیا راه یابند. حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک(انگوینهووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند و با شکست هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) و نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نوی با کسب این نتایج در رقابت‌های آسیایی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که این رقابت‌ها در شانگلو چین برگزار می‌شود. نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

کد خبر 6096850 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان برابر نوشاد عالمیان زانو زد
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید/ تائید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند