Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزير ورزش و جوانان گفت: در سال هاي اخير آرامش بسيار خوبي در ورزش کشور حاکم است و در رشته هاي مختلف مقام هاي بسيار خوبي را ورزشکاران کشور توانسته اند کسب کنند.

به گزارش خبرگزاري آريا از پايگاه خبري وزارت ورزش و جوانان دکتر مسعود سلطاني فر در ديدار با حجت الاسلام آل هاشم نماينده مقام معظم رهبري در تبريز گفت: استعداد هاي خوبي در ورزش آذربايجان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وي با بيان اين که ورزش عامل افزايش شادي در جامعه است ادامه داد: در سال هاي اخير آرامش بسيار خوبي در ورزش کشور حاکم است و در رشته هاي مختلف مقام هاي بسيار خوبي را ورزشکاران کشور توانسته اند کسب کنند.

دکتر سلطاني فر با تاکيد بر اهميت ورزش همگاني افزود: ورزش هاي همگاني و روستايي و جانبازان بايد توسعه همه جانبه پيدا کنند که با توسعه اين رشته ها ورزش حرفه اي ما نيز توسعه خواهد يافت.

وزير ورزش و جوانان اظهار داشت: ورزش عامل افزايش شادي در جامعه است و غرور ملي را بالا مي برد. ورزشکاران ما بايد به اين نکته توجه ويژه داشته باشند زماني که لباس تيم ملي را بر تن دارند با تمام توان براي افتخار آفريني کشور تلاش کنند.

دکتر سلطاني فر اظهار داشت: رويکرد دولت در چهار سال گذشته در حوزه ورزش بسيار خوب بوده است و جا دارد از زحمات همه مسئولان ورزشي در کل کشور تشکر کنيم و اين اميدواري است تا سال هاي بعدي سطح ورزش بالاتر نيز برود.

حجت الاسلام والمسلمين آل هاشم امام جمعه تبريز نيز در اين ديدار گفت: سوابق دکتر سلطاني فر که در پست هاي مختلف سياسي و ورزشي فعاليت بسيار خوبي داشته اند، کمک شاياني به پيشرفت ورزش خواهند کرد.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: آقاي سلطاني فر با تجارب ارزنده و بالا ي مديريتي و اجرايي منشا خدمات بزرگي در ورزش و جوانان ايران خواهند بود.
در اين ديدار وزير ورزش و جوانان با اهداي لوح تقدير به حجت الاسلام آل هاشم از خدمات ايشان در توسعه ورزش همگاني تبريز قدرداني کرد.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۹۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند

وزیر ورزش و جوانان دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا بین تیم‌های ایران و تایلند را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب به بانکوک تایلند سفر می‌کند تا فردا تماشاگر دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 بین ایران و تایلند باشد.

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوشان فوتسال ایران و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

دیدار فینال تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در بانکوک برگزار خواهد شد و میزبان قطعا سالن مسابقه را از تماشاگر پر خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • سفر شبانه وزیر ورزش به تایلند
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان