Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@19:54:57 GMT

پل تقاطع غیر همسطح مرزبانان بانه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۹۹۵۱۵

پل تقاطع غیر همسطح مرزبانان بانه افتتاح شد

تین‌نیوز |

پروژه پل تقاطع غیر همسطح بلوار مرزبانان بانه با اعتبار 16 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و 68 میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری به بهره برداری رسد.

پل تقاطع غیر همسطح مرزبانان بانه شامگاه جمعه با حضور استاندار کردستان و نماینده مردم شهرهای سقز و با 84 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و اعتبارات داخلی شهرداری بانه افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طول پروژه تقاطع غیر هم سطح 126 متر با عرض 33 متر است که 2 کارکرد مهم دارد یکی کارکرد ترافیکی تقاطع است و ترافیک شهری را که از شرق بانه شروع می شود را کنترل می کند.
کارکردهای دیگر پل تقاطع غیر همسطح مرزبانان بانه اتصال شرق به غرب شهر بانه و به عنوان یک اِلمان شهری در راستای طرح های عمرانی برای بهبود منظر شهری اهمیت ویژه ای دارد.
پروژه تقاطع غیر همسطح در سال 91 از محل ستاد مدیریت بحران شروع شد که به دلیل بی نظمی و کمبود اعتبارات در دولت نهم و دهم متوقف شد.
عملیات پروژه تقاطع غیر همسطح پل مرزبانان بانه در سال 94 دوباره از سرگرفته شد و در اواخر خرداد ماه سال جاری به پایان رسید.
بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۹۹۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی آب و فاضلاب هرمزگان، ذوالفقار مهدی زاده در حاشیه بازدید از تصفیه خانه بشاگرد اظهار داشت: با توجه به اهمیت پروژه و بهره مندی جمعیت زیادی از مردم بشاگرد از اجرای این طرح در تلاش هستیم تا اوایل تیرماه آبگیری این تصفیه خانه انجام شود.

وی میزان ظرفیت این تصفیه خانه را ۱۷۰ لیتر بر ثانیه عنوان کرد و افزود: پیشرفت این پروژه از لحاظ کمی و کیفی قابل قبول است و طی دو سال گذشته با تأمین منابع مالی، تکمیل این پروژه سرعت گرفته است و تلاش می‌کنیم اعتبارات مورد نیاز این پروژه را تخصیص دهیم.

معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور ادامه داد: بخشی از اعتبارات این پروژه نیز از محل مولدسازی با تلاش استاندار انجام خواهد شد که انتظار داریم با پیگیری‌ها این مهم به سرانجام برسد.

مهدی زاده همچنین تلاش‌های مدیرعامل آبفای هرمزگان را در زمینه آبرسانی به روستاها ستود.

در این بازدید همچنین عبدالحمید حمزه پور، پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه بشاگرد را ۴۶ درصد عنوان کرد که ارزش فعلی آن ۴۰۰ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: در حال حاضر از طریق نصب پکیج اضطراری، ۳۰ لیتر بر ثانیه آب تولید و برای تأمین آب یک شهر ۹ روستا پمپاژ می‌شود.

کد خبر 6088367

دیگر خبرها

  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴