Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها>مازندران - محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با همراهی مهدی عبوری شهردار ساری از چند پروژه عمرانی در سطح شهر بازدید کردند.

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران ، محمد دامادي نماينده مردم ساري و مياندرود در مجلس شوراي اسلامي ضمن بازديد از پروژه هاي عمراني در دست اقدام شهرداري مركز استان ،با تقدير از زحمات تيم مديريت شهري و تأكيد بر لزوم فعاليت هاي جهادي در حوزه هاي عمراني اذعان داشت: نمايندگان ساري در مجلس شوراي اسلامي از هيچ گونه تلاش و كمك در مسير برنامه هاي مجموعه مديريت شهري دريغ نخواهند نمود و همواره خواستار تلاش مستمر و توسعه پايدار و همه جانبه شهر ساري هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماينده ساري در بازديد از پروژه پارك بانوان ساري، اين اقدام را گامي بلند جهت افزايش نشاط بانوان و توسعه متوازن شهر دانسته و افزود: طراحي و ساخت پارك بانوان از ضرورت هاي شهر ساري بوده و اميد است با افتتاح اين مجموعه، شاهد رشد نشاط اجتماعي و افزايش سلامت شهري باشيم.

مهدي عبوري شهردار ساري نيز احداث پارك بانوان با مساحتي حدود ۱۰ هكتار و ايجاد فضاي امن و مناسب براي بانوان ساروي را با هدف تأمين نيازهاي تفريحي قشر بانوان و نيز توليد نشاط شهروندي و دستيابي به سلامت شهري دانست و عنوان كرد: اين پارك شامل سالن هايي با فضاي كاملاً پوشيده است كه بيش از ۴۵ كاربري از جمله فضاهاي تفريحي و تجاري در آن تعريف شده است.

وي افزود: فاز اول و ساخت محوطه هاي پارك بانوان ساري به اتمام رسيده و به زودي قابل بهره برداري خواهد بود.

همچنين محمد دامادي، در ادامه از پروژه هاي بوستان ولايت، زيرگذر شهيد كمالي و روگذرهاي شهيد نوري در منطقه زغالچال و نيز زيرگذرهاي شماره ۱ و ۲ پل گردن بازديد نمود.

عبوري شهردار ساري با اشاره به روند ساخت بوستان ولايت، اين پروژه را از افتخارات تيم مديريت شهري در راستاي تعالي انديشه شهروندان دانسته و عمليات اجرايي آن را در مرحله تزيين نماهاي ساختماني عنوان كرد. به گفته شهردار ساري، پروژه بوستان ولايت با دقت و آينده نگري طراحي و در حال انجام است و اميدواريم در سال جاري به مرحله بهره برداري برسد.

در خاتمه، شهردار ساري نيز ضمن ارائه توضيحات فني در خصوص احداث اين پروژه ها، از مهندس دامادي نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي بابت دغدغه هاي ايشان در خصوص توسعه و آباداني شهر و پيگيري خدمات و فعاليت هاي تيم مديريت شهري سپاسگزاري نموده و توفيق روزافزون خادمان مردم را خواستار شد.

گفتني است، فرزانه، معاون شهرسازي و امور مناطق و نيز رشيدي، معاون فني و عمراني وطاهري معاون اداري مالي شهرداري ساري در اين بازديد با شهردار و نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي همراهي نموده اند.

48

کلید واژه‌ها : استان مازندران -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۹۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم

شهردار اصفهان گفت: در بودجه ۱۴۰۳، ۱۱۶۰ پروژه فعال عمرانی داریم که در رده‌های مختلف است اما از این تعداد ۴۰ پروژه را بر میز کار خودم قرار دادم و روز به روز در حال رصد روند آن هستم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده بعد از ظهر امروز_پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در یازدهمین جلسه شورای عالی باغ مشاهیر اصفهان اظهار کرد: در بودجه ۱۴۰۳، ۱۱۶۰ پروژه فعال عمرانی داریم که در رده‌های مختلف است اما از این تعداد ۴۰ پروژه را بر میز کار خودم قرار دادم و روز به روز در حال رصد روند آن هستم.

وی ادامه داد: پروژه‌هایی از جمله قطار شهری، باغ مشاهیر و رینگ چهارم از جمله این پروژه‌هاست چرا که شهر را تحت تأثیر قرار می‌دهد، از جنس زیرساختی، حمل و نقل، عمرانی و تفریحی است و امید است به همت مدیران تمام پروژه‌ها به خصوص این ۴۰ مورد را به نتیجه برسانیم‌.

شهردار اصفهان در حاشیه بازدید از پروژه باغ مشاهیر نیز بیان کرد: کار کردن در اصفهان کاری ساده نیست و باید با هویت شهر منطبق باشد.

قاسم‌زاده عنوان کرد: حدود ۲ سال مطالعات این پروژه طول کشید و در نهایت با ریزبینی به خروجی قابل قبولی رسیدیم.

کد خبر 750120

دیگر خبرها

  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • گفت‌وگوی صریح با رئیس شورای شهر کرج/ برای مردم چه کردید؟
  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند