Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-29@19:52:58 GMT

حضور مرتضی بانک در دولت دوازدهم منتفی است

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۰۱۶۲۵

دفتر معاون کل نهاد ریاست جمهوری با انتشار بیانیه‌ای شایعات اخیر مبنی بر حضور مرتضی بانک در مناصبي از قبیل وزارت كار و امور اجتماعي، رئيس دفتري رئیس‌جمهور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و سازمان امور اداري و استخدامي، سازمان مناطق آزاد و غيره را تکذیب کرد.

به گزارش صدای ایران نیوز به نقل از رویداد۲۴، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

در طی روزهاي اخیر، شاهد افزایش مطالب غير موثق در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی در مورد چیدمان اعضای کابینه دولت دوازدهم هستیم که در قالب گمانه‌زنی‌ها و شنیده‌ها، به انتشار اخبار بدون هویت و فاقد استناد می‌پردازد و شائبه ساماندهی این اقدامات را بیش‌ازپیش نمایان می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پي انتشار اخبار متعدد و ناصحیح در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مجازی مبنی بر حضور جناب آقای مرتضی بانک در مناصبي از قبیل وزارت كار و امور اجتماعي، رئيس دفتري رئیس‌جمهور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و سازمان امور اداري و استخدامي، سازمان مناطق آزاد و غيره به اطلاع هم‌وطنان عزیز می‌رساند چنین گمانه‌زنی‌هایی نه‌تنها تهي از واقعيت است بلكه اساساً با هدف تخريب شخصيت ايشان و مشغولیت سازی برای نهاد ریاست جمهوری اتفاق می‌افتد.

انتخاب مديران ارشد دولت تدبير و اميد از اختيارات رياست محترم جمهور است و ضروری است با ایجاد فضای آرام و مناسب، جناب آقاي دكتر روحاني را در اين خصوص، یاری نمود تا کابینه‌ای همسو با اهداف اعلامی ايشان و بر آمده از اراده مردم شریف ایران براي نيل به اهداف عالي دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راستاي حل مشكلات جامعه تشكيل شود.

قطعاً تصميمات رئیس‌جمهور محترم بر اساس كار كارشناسي، مشورت با گروه‌ها، افراد مؤثر و ذی‌صلاح، و در نهايت با در نظر گرفتن مسائل و مصالح كلي نظام انجام می‌گیرد كه ان شالله اين تصميمات مورد وثوق و تأیید مجلس محترم نيز قرار گيرد.

در پايان ضمن تشكر از پیگیری‌ها و فعالیت‌های اهالی رسانه، از فعالين این حوزه در خواست می‌شود با درك شرايط موجود از انجام هرگونه "گمانه‌زنی" در اين زمينه خودداری شود.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۱۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 

ایسنا/قم استاندار قم گفت: در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و تسهیل ارائه خدمات به آنان، مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان در سفر هفته آینده آیت‌الله رئیسی به قم افتتاح می‌شود.

سیدمحمد آقامیری امروز، ۱۰ اردیبهشت ماه در حاشیه بازدید از غرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه‌گذاری در قم از مدیران استان خواست به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم، اشتغال‌زایی نکته مهمی است که در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود؛ هر چقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم اشتغال‌ هم افزایش خواهد یافت.

آقامیری با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی آنان خواهیم بود.

استاندار قم گفت:‌ منابع بانکی کشور محدود است؛ لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

وی تصریح کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که اگر بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در پایان با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف پاسخ داد