Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی از اعضای ستاد نماز جمعه کرمان قدر دانی شد بگزارش خبر گزاری صداوسیما نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه کرمان امروز در دیدار خانواده های امامان جمعه موقت وبرخی از اعضای ستاد نماز جمعه کرمان با تبیین وظیفه امامان جمعه درترویج معارف اهل بیت پیامبر (ص) گفت نماز جمعه فریضه ای عبادی وسیاسی است که مردم با شرکت در ان ضمن بهره گیری از فضایل معنوی با مسائل روز نیز بیشتراشنا می شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایت الله جعفری با تشکر از امامان جمعه کرمان گفت این افراد از اغاز برپایی نماز جمعه در کرمان منشاخدمات فراوان بوده اند ویاد وخاطره انها همواره در اذهان باقی خواهد ماند .
در ادامه حجت الاسلام عرپور دبیر ستاد اقامه نماز استان هم با ارائه گزارشی ازاین ستاد گفت نماز جمعه در استان کرمان طی38ساله با پنج امام جمعه اقامه شده که برخی از انها از دنیا رفته اند.
در این دیدار از خانواده های امامان جمعه وبرخی از اعضای ستاد اقامه نماز قدر دانی شد

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۱۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه بلوک براثر سانحه تصادف درگذشت

 افشار منش گفت:برخورد خودرو پژو ۴۰۵ با آمبولانس یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: متاسفانه سرنشین خودرو پژو امام جمعه بلوک حجت الاسلام دهقان بودند که علیرغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیا، در بیمارستان امام فوت کردند.


افشارمنش بیان کرد: سه سرنشین آمبولانس شامل دو تکنسین و یک مصدوم داخل کابین از نواحی سر، صورت کتف و گردن آسیب دیدند که توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • امام جمعه بلوک براثر سانحه تصادف درگذشت
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • تجلیل از معلمان بهادرانی
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو