Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- رئیس پلیس فتا خراسان شمالی از دستگیری عامل تهدید به انتشار تصاویر شخصی در شبکه های اجتماعی در بجنورد خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اعتمادی با اعلام جزئیات این خبر افزود: فردی با مراجعه به پلیس فتا استان ضمن ارائه مرجوعه قضایی اظهار داشت که شخصی در یکی از شبکه اجتماعی وی را تهدید به انتشار تصاویر خصوصیش می کند که موضوع سریعا در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضایی و پس از تحقیقات و بررسی‌های لازم متهم شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه انگیزه متهم اختلافات شخصی بوده گفت: متهم به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

رییس پلیس فتای استان در پایان بیان داشت: شهروندان دقت داشته باشند که عکس های شخصی خود را در سایت های عمومی،تلفن همراه و یا دیگر تجهیزات الکترونیکی دوستان خود قرار ندهند ،چرا که ممکن است افرادی که با ایشان رابطه کاری یا دوستی و اعتماد را فراهم ساخته اند در کوچکترین اختلافات به جهت ضربه زدن یا انتقام گیری اقدام به انتشار تصاویرشان کنند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین پهلوان دلیر از کشف ۹۳ فقره انواع سرقت در استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی به مدت ۲۴ ساعت در سطح استان به اجرا در آمد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، خاطرنشان کرد: همچنین با اشراف اطلاعاتی پلیس، ۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و ۳ متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

وی با اشاره به اهمیت اجرای اینگونه طرح‌ها، افزود: با تلاش‌های بی وقفه مأموران بیش از ۲۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۴۶ خرده فروش دستگیر شدند، همچنین ۳۱ معتاد متجاهر جمع آوری که به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری ۳۸۱ متهم تحت تعقیب و۳ نفر از اراذل و اوباش، گفت: این طرح امنیتی تا پایان سال ادامه دارد و پلیس برای دفاع از امنیت و آرامش مردم با تمام توان، شبانه روز تلاش می‌کند.

کد خبر 6097384

دیگر خبرها

  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام