Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-18@21:01:16 GMT

بازدید مدیرعامل بانک ملت از شرکت پارس خودرو

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۰۲۱۱۳

بازدید مدیرعامل بانک ملت از شرکت پارس خودرو

مدیرعامل بانک ملت از شرکت پارس خودرو به عنوان یکی از مشتریان ارزنده این بانک بازدید کرد.به گزارش صدای ایران دکتر هادی اخلاقی فیض آثار در بازدید از شرکت پارس خودرو، از بخش های مختلف این شرکت بازدید کرد و با مدیران آن به بحث و گفت و گو نشست.
وی با تاکید بر لزوم افزایش تعامل و تحکیم روابط میان بانک ملت و این شرکت خودروسازی، آمادگی این بانک را برای تامین مالی و حمایت از طرح های توسعه ای شرکت مذکور اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت پارس خودرو هم در این دیدار از بانک ملت به عنوان یکی از بانک های خوشنام و معتبر کشور نام برد و از خدمات و تسهیلات این بانک به شرکت تحت مدیریت خود قدردانی کرد.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید پژو پارس تعیین شد

با دریافت مجوز، قیمت جدید پژو پارس ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

به گزارش تسنیم، براساس آخرین بخشنامه اعلامی شرکت ایران خودرو، قیمت جدید خودرو پژو پارس با موتور XU۷P ویژه فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ اطلاع رسانی شد.

قیمت اسفندماه ۱۴۰۲ این محصول ۲۹۴ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان بود که با دریافت مجوز قیمت جدید این خودرو ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران
  • اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • قیمت جدید پژو پارس اعلام شد+ سند
  • قیمت جدید پژو پارس اعلام شد
  • قیمت جدید پژو پارس تعیین شد