Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:41:08 GMT

تخته فرش های دست بافت به مسجدی در آران و بیدگل اهدا شد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۰۲۱۴۰

تخته فرش های دست بافت به مسجدی در آران و بیدگل اهدا شد

آران و بیدگل - مسئول جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آران و بیدگل گفت: بانوان محله قاسمیه با بافت دو تخته فرش و اهدای آن به مسجد فاطمه الزهرا عشق خود را به ائمه اطهار نشان دادند.

احسان تقی‌زاده در گفت و گو با مهر اظهار داشت: جمعی از بانوان آران و بیدگلی دور هم گرد آمدند تا هنر قالی بافی خود را به مسجد حضرت فاطمه (س) اهدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بانوان با هر گره قالی محبت خود را به ائمه (ع) نشان می‌دهند.

وی تصریح کرد: بانوان با حضور در منزل شخصی یکی از خانواده‌های محل با توسل به اهل بیت (ع) و با قرائت زیارت عاشورا و ذکر صلوات فعالیت خود را انجام داده‌اند.

مسئول جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آران و بیدگل افزود: با توجه به استقبال بانوان برای اجرای این طرح هر نفر در هر هفته تنها می‌توانست شش ساعت در این کارگاه قالی بافی فعالیت کند.

وی تاکید کرد: این تخته فرش‌ها هم اکنون بیش از ۱۲۰ میلیون ریال قیمت دارد که با تمام شدن کار بافت، عواید حاصل از فروش فرش ها خرج هزینه ساختمان در مسجد حضرت فاطمه (س) می شود.

تقی زاده با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲ تخته فرش توسط بانوان محل برای اهدا به مسجد بافته شده است، اضافه کرد: تخته فرش های آماده شده در مدت کمتر از سه ماه بافته شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۲۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم

مراسم اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین شهرستان آران و بیدگل با عنوان "جام شهدای مدافع حرم" درسالن شهدای فرهنگی شهرستان آران وبیدگل برگزار شد.

 در این مسابقات 24 تیم از دی ماه سال گذشته با هم به رقابت پرداختند.

تیم منتخب مهاجرین این شهرستان قرار است در مسابقات انتخابیه تیم ملی مهاجرین افغانستان که در خرداد ماه سال جاری برگزار می شود اعزام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نقاشی شاهکار معلم ژاپنی روی تخته سیاه کلاس
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود
  • امداد رسانی هلال احمر به ۲۰ استان متأثر از سیل
  • هشدار هواشناسی کاشان نسبت به وزش باد شدید
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه در شهرستان آران و بیدگل
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور