Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@03:56:30 GMT

فرمانده جدید تیپ ۲۸۱ زرهی نزاجا منصوب شد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۰۲۳۹۵

فرمانده جدید تیپ ۲۸۱ زرهی نزاجا منصوب شد

سرهنگ حسین سبزی به عنوان فرمانده جدید تیپ ۲۸۱ زرهی نزاجا منصوب شد.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، مراسم معارفه فرمانده تیپ 281 زرهی با حضور امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

وی با اشاره به رهبری عالمانه فرماندهی کل قوا (مد ظله العالی) گفت: همه باید شاکر نعمت ولایت فقیه باشیم و شکر این نعمت جز با تلاش در پیشبرد نیروهای مسلح میسر نیست و همه باید مطیع امر رهبر معظم انقلاب باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن تقدیر از زحمات امیر سرتیپ دوم جواد ملایی، سرهنگ حسین سبزی را به عنوان فرمانده تیپ 281 زرهی معرفی کرد.

انتهای پیام/

R1429/P1011116/S1,11/CT12 موضوعات مرتبط ارتش ج.ا.ا

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش امیر موسوی برای نیروهای ارتش

فرمانده کل ارتش گفت: به دنبال آن هستیم که خود را به تکلیف ۱۵۰ هزار واحد مسکن ویژه کارکنان ارتش برسانیم.

به گزارش اسنا، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در جلسه شورای عالی مسکن (ویژه نیروهای مسلح) که با حضور رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان و فرماندهان برگزار شد، گفت: در ابتدا از تشکیل این جلسه مهم که درباره مسکن بوده سپاسگزارم و امیدوارم برکت این جلسه شامل حال همه ملت ایران از جمله کارکنان نیروهای مسلح شود.

وی افزود: ما اکنون ۵۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن از مرحله پروانه تا مرحله نزدیک به تحویل داریم و نیز ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد هم در حال راه اندازی بوده که جمع این‌ها ۷۸ هزار واحد است که از این تعداد، اراضی ۶۴ هزار و ۴۰۰ واحد را ارتش تأمین کرده و اراضی ۱۳ هزار و ۶۰۰ واحد را نیز وزارت راه و شهرسازی تامین کرده است. به دنبال آن هستیم که خودمان را به تکلیف ۱۵۰ هزار واحد برسانیم و در این خصوص درحال کار با وزارت راه و شهرسازی هستیم.

وی منابع مالی را مهمترین چالش برای ساخت مسکن دانست و گفت: واقعیت این است که کارکنان نه آورده آن‌چنانی دارند و نه توان بازپرداخت اقساط،  البته ما در ارتش هرچه از دستمان برآمده انجام داده ایم و امیدواریم با همکاری دولت و بانک‌ها بتوانیم در پیشبرد کار موفق باشیم.

وی با بیان این‌که «بانک‌ها نیز در حال کمک‌رسانی هستند»، گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون، بانک سپه ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان منابع و تسهیلات و ۶۰۰ میلیارد هم LC در اختیار ما قرار داده است، بانک تجارت نیز ۶۰۰ میلیارد LC در اختیار گذاشته است.

فرمانده کل ارتش اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت بیشتر استفاده کنیم و هر کمکی که شما انجام دهید این کار بهتر از پیش رو به جلو خواهد رفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروی زمینی ارتش در مناطق تحت هشدار
  • حضور امیر ایرانی بین مردم سیل‌زده دشتیاری
  • استخدام کادر در مقطع درجه داری نیروی زمینی ارتش
  • حضور امیر ایرانی در جمع مردم سیل‌زده دشتیاری
  • بازدید امیر ایرانی از روند خدمت رسانی به مردم سیل زده دشتیاری
  • حضور امیر ایرانی در بین مردم سیل زده دشتیاری
  • خبر خوش امیر موسوی برای نیروهای ارتش + جزئیات
  • فرمانده جدید مرزبانی استان بوشهر معرفی شد
  • خبر خوش امیر موسوی برای نیروهای ارتش
  • «رضایی» سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد