Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار فومن گفت: مدیران کل استان گیلان برای اینکه عملکرد قابل قبولی از دستگاه خود ارائه دهند آمار غیرواقعی ارائه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فومن، حسین اسماعیل‌پور ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه درصد شاخص بودجه این شهرستان از متوسط کشوری بالاتر است اظهار داشت: سرانه فضای کتابخانه عمومی فومن 39.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 است که این میزاندر گیلان19 و در کشور 25 است.

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی روبازاین شهرستان دو برابر کشوری است گفت: تعداد حسینیه‌ها و مساجد کل کشور 10، گیلان 11 و شهرستان فومن 19 است؛سرانه بهداشت روستایی کل کشور 83 درصد، گیلان، یک و شهرستان فومن 1.20 است.

فرماندار فومن با بیان اینکهمدیران کل استان برای اینکه عملکرد قابل قبولی از دستگاه خود ارائه دهند آمار غیرواقعی ارائه می‌دهند گفت: از مدیران کل می‌خواهم وقتی می‌خواهند آمارهای خود را جمع آوری و ارائه دهند به فکر اختصاص بودجه آن اداره نیز باشند.

اسماعیل‌پور با اشاره به اینکه در 10 سال گذشته به غیر از یک سال فقط یک درصد بودجه این شهرستان از متوسط استانی بیشتر بوده است ابراز داشت: این آمارها نشان‌دهنده این است که مدیران این شهرستان در جذب بودجه‌های استانی تمایلی از خود بروز نمی‌دهند.

نماینده عالی دولت در فومنبا بیان اینکه گزارشاتی که ما داریم نشان دهنده این است که شهرستان از شاخص‌های استانی عقب مانده است گفت: طبق آماری که مسئولانادارات شهرستان می‌دهندما از وضعیت خوبی برخورداریم کهاین یک پارادوکس است.

اسماعیل‌پور به وضعیت نامشخص دانشکده گردشگریشهرستان فومن اشارهو خاطرنشان کرد: عدم همکاری برخی ادارات سبب شده است که دانشکده گردشگری این شهرستان تاکنون راه اندازی نشود.

وی با انتقاد از پرداخت نکردن همه مطالبات چایکاران در شهرستان فومنگفت: سازمان چای با خرید 8 میلیارد و 900 میلیون تومان برگ سبز چای تاکنون فقط 2 میلیارد و 800 میلیون تومان یعنی 31 درصد از مطالبات چایکاران را پرداخت کردهو چایکاران هنوز منتظر مابقی مطالبات خود هستند.

انتهای پیام/

R7877/P41362/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت

آفتاب‌‌نیوز :

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به موضوع مطالبات داروخانه‌ها از بیمه‌ها، گفت: پرداخت یارانه دارو ربطی به ما ندارد.

محمدمهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: پرداخت بدهی بیمه سلامت به داروخانه‌ها به ویژه داروخانه‌های خصوصی، در اولویت سازمان بیمه سلامت است؛ مطالبات اسفند داروخانه‌ها امروز پرداخت شد و مطالبات فروردین ۱۴۰۳ نیز ظرف ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: رسیدگی اسناد به سرعت انجام می‌شود و در کل هزینه قابل پرداخت در داروخانه‌های خصوصی ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیارد تومان است.

ناصحی با بیان اینکه سهم ارز ترجیحی طرح دارویار از اختیارات ما خارج است، افزود: پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و از عهده ما خارج است و آخرین پرداخت در این بخش مربوط به دی سال قبل است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تامین منابع و واریز نهایی بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و ما در این خصوص نقشی نداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان