Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات اجرایی دو پروژه راهسازی در مسیر اهواز- شیراز در محدوده شهرستان بهبهان با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل ازروابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، منوچهر رحمانیاظهار کرد: عملیات اجرایی احداث پروژه باند دوم محور بهبهان – زیدون که بخشی از محور ورودی استان از سمت استان بوشهر است با حمایت‌های استاندار و پیگیری‌های نماینده شهرستان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعتبار موردنیاز برای اجرای این طرح ۸ میلیارد تومان است و پیمانکار آن نیز قول داده است در حدود یک سال طرح را به طور کامل اجرایی کند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: طول این مسیر، ۵ کیلومتر و عرض آن ۱۱ متر است که با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی انجام می‌شود.

رحمانی عنوان کرد: مشاور اجرای این پروژه شرکت راه گستر اندیشان و پیمانکار طرح نیز شرکت پگاه راه است.

وی با اشاره به اهداف اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: افزایش ضریب ایمنی و سهولت تردد در این مسیر، کاهش تلفات جاده‌ای، کاهش زمان سفر و مصرف سوخت از جمله اهداف اجرای این طرح است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: احداث باند دوم سه راهی آغاجاری – بهبهان نیز پروژهٔ دیگری است که عملیات اجرایی آن امروز با حضور استاندار آغاز شد.

رحمانی افزود: طول مسیر اجرای باند دوم در این طرح ۱۱ کیلومتر و عرض مسیر ۱۱ متر است. مشاور اجرای این پروژه شرکت راه گستر اندیشان و پیمانکار طرح نیز شرکت لرک جهان است.

وی تصریح کرد: اعتبار اجرای طرح باند دوم سه راهی آغاجاری – بهبهان ۲۲ میلیارد تومان از محل منابع استانی و زمان اجرای طرح توسط پیمانکار یک سال است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران