Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "از سرزمین ماه" به کارگردانی "نیکولا گارسیا" 28 جولای 2017 اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "از سرزمین ماه" به کارگردانی "نیکولا گارسیا" 28 جولای 2017 اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر برنده اسکار برای فیلم "زندگی گل رز" یعنی "ماریون کوتیلارد" نقش اول این فیلم را برعهده داشته و نشان می‌دهد که همچنان به سینمای هنری و مستقل علاقه‌مند است.

این فیلم براساس رمانی با همین نام نوشته "ملینا آگوس" توسط "ناتالی کارتر" به فیلمنامه تبدیل شده و پخش آن را کمپانی سونی پیکچر بر عهده گرفته است.

ماریون کوتیار، لویی گارل، الکس برندمول، بریتی روآن، ویکتور د روس و دنیل پارا از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم "از سرزمین ماه" به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کوتیلارد در آخرین فعالیت خود در فیلم "متفقین" با "برد پیت" همکاری داشته است. فیلم به کارگردانی "رابرت زمکیس"، داستان افسر اطلاعاتی کانادایی به نام "مکس واتان" و آشنایی او با ماریان، یک عضو نیروی مقاومت فرانسه در مراکش است.

فیلمنامه این اثر را فیلمنامه نویس مطرح هالیوود "استیون نایت" نگاشته است. وی پیش از این فیلمنامه آثاری همچون "پیکی بلایندر" و "جنگ جهانی زد" را خلق کرده است.


ازدواج ماریان (با بازی ماریون کوتیارد) و واتان (با بازی برد پیت)، در آستانه سوختن در آتش جنگ جهانی دوم است و با تهدید جدی مواجه می شود.

علاوه بر "برد پیت" و ماریون کوتیارد"، "وینسنت ابراهیم"، "کاملی کوتین"، "مایکل مک کل" و "خاویر گویلیبن" در این فیلم به ایفای نقش می پرازند.


برد پیت می گوید: «این فیلم داستانی جهانی درباره عشق یا به نظر من اعتماد است. اعتماد به کسی که عاشق او هستید، اعتماد به غریزه و یا حتی اعتماد به کاری که انجام می دهید. و شاید اعتماد به آن ماموریت یا رسالتی است که بر عهده دارید. این جنبه فیلم برای من جالب تر از همه چیز بود.»

به گفته افسران رده بالای واتان، ماریان جاسوس آلمان است و واتان باید برای کشتن او داوطلب شود در غیر این صورت در داگاه نظامی به مرگ محکوم می شود. واتان که به بی گناهی ماریان اطمینان دارد برای اثبات آن وارد ماموریت خطرناکی می شود.

فیلم «متفقین» (ALLIED) در تاریخهای مختلف ماه نوامبر در کشورهای دنیا اکران شد و سپس 23 نوامبر 2017 اکران عموم خود را در امریکای شمالی آغاز کرد.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین سپرها در برابر تیغ برنده تورم کدامند؟

به گزارش  اتاق خبر به نقل از اکونگار، به نقل از گسترش نیوز، این دارایی‌ها می‌توانند شامل طلا، دلار، مسکن، سهام و سایر کالاها باشند. این نوع سرمایه‌گذاری ممکن است به عنوان یک راه حفظ دارایی در برابر تورم مورد استفاده قرار گیرد.

 

دیگر خبرها

  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • یک جایزه دیگر برای مل بروکس/ پیبادی تجلیل می‌کند
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • ورود باربی به دنیای ابرقهرمانانه
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • بهترین سپرها در برابر تیغ برنده تورم کدامند؟