Web Analytics Made Easy - Statcounter

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

وزیر ارشاد گفت: وزیر بهداشت بخش مهمی از زندگی، وقت، مال، امکانات و تخصص خود را وقف مردم و نیازمندان کرده است.

به گزارش بی باک، سید رضا صالحی امیری - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: کرامت، فقط بخشش مال نیست و می‌تواند زبان کریمانه، اعطای یک عضو از بدن، رفع حاجات نیازمندان، افزایش معرفت و اخلاق باشد و در همه حوزه‌ها متجلی شود و دلیل درخواست من برای دعوت از وزیر بهداشت در این مراسم، بر اساس فلسفه این همایش بود چراکه به دنبال یک الگوسازی برای جامعه بودم که بداند کریم کیست؟

صالحی امیری در مراسم اختتامیه همایش علمی پژوهشی کرامت انسانی در آموزه‌های رضوی بیان داشت: کریم، یکی از صفات الهی است و وقتی انسان آن را از خدا وام می‌گیرد، باید صفت الهی پیدا کند هر کسی کریم نمی‌شود چون مختص خداوند است و وقتی انسان بخواهد آن را از خداوند وام بگیرد باید صلاحیت و لیاقت آن را داشته باشد.

وی تصریح کرد: اطلاع دارم که دکتر هاشمی، بخش عمده ای از اموال شخصی خود را وقف نیازمندان کرده و توجه به مساله افراد نیازمند، درمان آنها و حل معضلاتشان را در مصدر و بطن کار خود قرار داده و بخش مهمی از زندگی، وقت، مال، امکانات و تخصص خود را وقف مردم کرده است.

صالحی امیری، اضافه کرد: این معرفی از دکتر هاشمی به خاطر وزیر بودن ایشان نبود چراکه مسئولیت وزارت به وی شانیت خاصی نمی‌دهد و همدردی با مردم، به انسان کرامت می بخشد و در گرمای سخت تابستان، اقدامات دکتر هاشمی، کریمانه است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: تمامی پزشکان و متخصصان بدانند که می‌توانند در سلک کریمان باشند و این مهم به اراده و معرفت انسانها بر می گردد که مسیر خود را انتخاب کنند.

به گزارش وزارت بهداشت، در پایان این مراسم با اهدای لوحی به امضای نماینده ولی فقیه در استان زنجان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار استان زنجان از وزیر بهداشت به عنوان یکی از نمونه‌های بارز کرامت انسانی تجلیل شد.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ دانش آموزان هم ضمن فرا گرفتن درس عملی نوعدوستی و انفاق از معلم هایشان به تقدیر از محبت و همدلی آن‌ها پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • موضع تازه و متفاوت یک روزنامه درباره گشت ارشاد
  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی