Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@21:03:17 GMT

اجرای طرح زیر سایه خورشید در استان سمنان از فردا

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۰۳۰۱۴

مجری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان سمنان از ورود خدام رضوی به این استان از فردا هشتم مردادماه خبر داد.

حجت الاسلام حسنعلی عربی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: امسال دو تیم و گروه مستقل در قالب 10 خادم و مسئول گروه از هشتم تا 13مردادماه در استان سمنان حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه خداماز فردا غروب وارد استان می‌شوند افزود: خدام رضوی امسال همچون سال‌های قبل در همه هشت شهرستان استان حضور می‌یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید استان سمنان در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص مهمترین تفاوت‌های برنامه امسال نسبت به سال‌های پیش اظهار کرد: یکی از مهمترینتفاوت‌های امسال حضور پررنگ‌تر خدام در مناطق روستایی و محروم است و در واقع امسال برنامه‌های متعددی برای حضور خدام در مناطق روستایی پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه امسال در سطح کلان نیز جشن‌های زیرسایه خورشید گستردگی بسیاری یافته است، خاطرنشان کرد: امسال این طرح علاوه بر این همزمان در 32کشور جهان برگزار می‌شود و این از نکات برجسته این طرح در سطح ملی و بین‌المللی است.

عربی از حضور خدام در زندان‌ها و دیدار با زندایان استان خبر داد و افزود: علاوه بر این دیدار با بیماران و حضور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، دیدار با خانواده مددجویان کمیته امداد و بهزیستی استان، بازدید از خانواده‌های معظم شهدا، دیدار با روحانیان و چهره‌های شاخص شهرستان‌های استان، زیارت بقاع متبرکه و امامزادگان استان، غبارروبی امامزادگان حضرت یحیی بن موسی(ع) و علی بن جعفر(ع)در مرکز استان و امزادگان شاخص شهرستان‌های هشت‌گانه استان و جشن زیرسایه خورشید از دیگر برنامه‌های این طرح در استان سمنان است.

مسئول کانون فرهنگی والفجر سمنان و مجری طرح زیرسایه خورشید استان با بین اینکه در این چند روز ده‌ها برنامه در استان برگزار می‌شود از دیدار خدام و عوامل برگزاری این طرح با آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و محمدرضا خباز استاندار سمنان به عنوان یکی دیگر از برنامه های این طرح نام برد و گفت: مولودی خوانی و کرامت گویی خادمان و برگزاری جشن مردمی، برپایی آیین های مردمی استقبال از خدام، برنامه‌های تبلیغی و توزیع بسته‌های غذایی متبرک از دیگر برنامه‌های امسال طرح زیرسایه خورشید است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان

علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از برنامه ریزی برای آمادگی حضور ورزشکاران در المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد

ملیحه فامیلی فر رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان هم گفت : افزایش برگزاری دوره‌های آموزشی از برنامه‌های امسال این هیات است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • با تمام ظرفیت ها و برنامه ریزی جامع در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور داریم
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان