Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛حوزه کلینیک در نظر دارد هر روز ساعت ۱۴ تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

**آیا می‌دانستید به طور مثال افراد چاق، زنان حامله و افرادی که الکل مصرف می‌کنند و بدن‌های گرم‌تر یا بدن‌هایی که از آنها بیشتر دی اکسید کربن خارج می‌شود، مورد حمله پشه‌ها قرار بگیرند؟

**آیا می‌دانستید زرشک سرشار از ویتامین C است و در بهبود سرماخوردگی بسیار موثر است؟

**آیا می‌دانستید انجام فعالیت‌های سرگرم کننده نظیر باغبانی یا ورزش هایی، چون گلف نیز می‌تواند روش مناسبی برای سوزاندن کالری اضافی و حفظ تناسب اندام محسوب شود؟

**آیا می‌دانستید مشکلات گوارشی، کبد چرب، بیماری‌های قلبی و عروقی، اضافه وزن، فشار خون و خطر ابتلا به دیابت از جمله خطرات احتمالی مصرف پیتزا و ساندویچ است؟

**آیا می‌دانستید افرادی که دچار کم خونی بسیار شدید هستند باید علاوه بر مصرف لبنیات و سبزیجات، از مکمل‌های B۱۲ و اسید فولیک استفاده کنند؟

**آیا می‌دانستید بر اساس شاخص توده بطن چپ قلب می‌توان به طور مستقل مرگ و میر به هر علت، و نیاز به بازسازی مکانیکی عروق را در بیمارانِ قرارگرفته در معرض آنژیوگرافی تهاجمی عروق کرونرپیش بینی کرد؟

**آیا می‌دانستید افرادی که ازاضطراب رنج می‌برند باید مصرف بادام به عنوان یک میان وعده را در دستور کار خود قرار دهند، زیرا منبع خوبی برای روی است، که این ماده معدنی به حفظ شرایط متعادل خلق و خو کمک می‌کند؟

**آیا می‌دانستید با نصف کردن قرص، دوز کامل دارو به بدن نمی‌رسد و تاثیری نخواهد گذاشت؟

آیا می‌دانستید بالا رفتن غیرمعمول سطح کلسیم در خون بر خطر افزایش ابتلا به بیماری عروق کرونری و حمله قلبی تأثیر می‌گذارد؟

آیا می‌دانستید مصرف چای از پوسیدگیدندان جلوگیری می‌کند؟

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسانی که زود عصبانی می‌شوند سراغ این دمنوش بروند

به گزارش خبرآنلاین ،افراد زیادی هستند که فوری عصبانی می‌شوند و به اصطلاح زود از کوره در می‌روند، استرسی هستند و به راحتی نمی‌توانند بر اعصاب خود مسلط باشند.

فارس در خبری نوشت:برای آرام شدن این افراد دمنوشی را معرفی می‌کنیم که اثر فوری برای این حالت به همراه دارد.

یک قاشق غذاخوری گل گاوزبان، یک قاشق چایخوری سنبل‌الطیب، یک عدد لیمو عمانی و مقداری نبات را با هم دم کرده و میل کنید.

اثر ترکیب این داروهای گیاهی همانند خوردن دو عدد قرص آرامبخش است و فوری آرام خواهید شد و استرس از بدن شما دور می‌شود.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901422

دیگر خبرها

  • حقایق جالب درباره چپ دست‌ها که احتمالا نمی دانستید
  • علت اصلی سیاه شدن لثه و درمان فوری تیرگی لثه با طب سنتی
  • مشارکت دانش آموز آباده‌ای در طرح وارنیش فلوراید تراپی
  • بهت پزشکان داوطلب غزه از شدت جراحات در بیمارستان‌ها
  • ۵ دمنوشی که برای درمان سرماخوردگی معجزه می‌کند
  • این مواد غذایی سرشار از ویتامین C هستند
  • آیا حتما به خرید قرص ویتامین C نیاز داریم؟
  • درمان کسانی که زود از کوره در می‌روند
  • کسانی که زود عصبانی می‌شوند سراغ این دمنوش بروند
  • درمان کسانی که زود عصبانی می‌شوند