Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، تهرانی‌ها، اصفهانی‌ها، یزدی‌ها و اهالی استان فارس ثروتمندترین و سیستانی‌ها، مردم کهکیلویه، لرستان و کردستان فقیرترین مردم کشور را تشکیل می‌دهند.

بر اساس نمودار زیر، به‌طور متوسط هر تهرانی با ۵۸ میلیون تومان، هر اصفهانی با ۱۳ میلیون، هر یزدی با ۱۳ میلیون، هر شیرازی با ۱۱ میلیون تومان و هر قمی با ۱۰ میلیون تومان بیشترین میزان سپرده بانکی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متوسط سپرده بانکی برای هر ایرانی ۸ میلیون تومان است.

مردم سیستان و بلوچستان با ۳ میلیون تومان، کهکیلویه با ۴ میلیون تومان، مردم استان لرستان با ۴ میلیون تومان و مردم کردستان با ۴ میلیون تومان به ازای هر نفر، کمترین میزان سپرده بانکی را دارند.

سیستان پرس

900

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۳۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش تعاونی ها به فنی وحرفه ای سپرده می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری عصر سه شنبه در نخستین جلسه شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران در سال ۱۴۰۳ که به میزبانی اداره کل فنی و حرفه‌ای استان با حضور مدیران کل عضو شورا برگزار شد اظهار کرد: عملیات وعده صادق به لطف خداوند متعال و با درایت رهبر فرزانه انقلاب، پشتیبانی مردم غیور و به برکت خون شهیدان جبهه مقاومت و رشادت رزمندگان اسلام به دست آمده است.

وی ضمن قدردانی از نیروهای مسلح بابت این تنبیه محکم به رژیم صهیونیستی، افزود: جامعه بزرگ تعاون، کارگری و کارفرمایی تا آخرین قطره خون پای اهداف بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳، اظهار امیدواری کرد بتوانیم با مصوبات جدید شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اقدامات مهمی را به سرانجام برسانیم.

این مسئول استانی خواستار مشارکت تمام دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی تعاون کار و رفاه اجتماعی در تحقق شعار سال شد و تصریح کرد: تلاش برای حوزه اشتغال باید بیشتر شود تا گره از مشکلات مردم به ویژه جامعه هدف برداشته شود.

باقری با اعلام اینکه دستگاه‌ها به شاخصه‌های ارزیابی جشنواره شهید رجایی توجه کنند، خاطرنشان کرد: انتظار است دستگاه‌ها اقدامات شاخص را احصاء و مشخص کنند.

وی با اشاره به هفته کار و کارگر گفت: امسال در اجرای برنامه‌های هفته کار و کارگر نقش‌آفرینی و مشارکت بیشتری داشته باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اعلام اینکه تجلی حضور مردم در اقتصاد را می‌توانیم در بخش تعاون شاهد باشیم، تصریح کرد: در کشور و استان ما مردم همواره حضور تأثیرگذار و تعیین‌کننده‌ای داشته‌اند.

این مسئول استانی ادامه داد: کلیدی‌ترین واژه شعار امسال جهش است که باید زمان را در این موضوع مد نظر داشته و در کوتاه‌مدت با تلاش و همت همه دستگاه‌ها به آن دست پیدا کنیم.

باقری به خبری خوش در بخش آموزش تعاونی‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به منابع اعتباری مشخص آموزش بخش تعاون به فنی و حرفه‌ای سپرده می‌شود.

کد خبر 6080112

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از سود ۳۰ درصدی سپرده بانکی و درآمد‌ثابت
  • پایتخت بعدی ایران کدام شهر است؟
  • بانک‌هایی که بیشترین سود سپرده را می‌دهند
  • آموزش تعاونی ها به فنی وحرفه ای سپرده می شود
  • بیشترین میزان بارش‌ها در کدام نقاط استان کرمان بوده است؟
  • کدام کشورها بیشترین میزان جرایم سایبری در جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)
  • چهره‌های با سابقه در فهرست ۹۰ نفره دور دوم انتخابات مجلس/در کدام کلان شهرها انتخابات به دور دوم کشیده شد؟
  • مصرف بیش از ۳ میلیارد مترمکعب گاز در استان کردستان
  • سود سپرده های بانکی در سال ۱۴۰۳
  • سقف تسهیلات مسکن جوانان افزایش می‌یابد