Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوانبهنقل ازشبکه تلویزیونی المسیره، یک منبع نظامی یمنی تأیید کرد نیروی دریایی توانست مسیر حرکت یک فروند کشتی نظامی اماراتی را هنگام نزدیک شدن به سواحل شهر المخا ردیابی کند و با سلاح مناسبی هدف قرار دهد. یگان موشکی هنوز نوع سلاحی را که برای هدف قرار دادن این کشتی جنگی اماراتی به کار برده است، فاش نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یگان موشکی نیروهای یمنی چهاردهم ماه گذشته میلادی نیز اعلام کرد یک فروند کشتی پیاده سازی نیروهای نظامی متعلق به نیروهای مهاجم را در سواحل المخا با سلاح مناسب هدف قرار داده است. در آن زمان نیز نوع سلاح استفاده شده، فاش نشد. پس از آن تصاویر این حمله پخش شد و متجاوزان اعتراف کردند کشتی هدف قرار گرفته اماراتی بوده است.

انتهای پیام/

کشتی جنگی امارات در یمن منهدم شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود اعلام کرد که واحدهای بخش غرب نیروهای مسلح روسیه ۹ حمله ارتش اوکراین را دفع کردند.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که واحدهای یگان جنوب روسیه، دو منطقه جدید در دونتسک را آزاد کردند و موفق به بهبود مواضع خود در این محور شدند.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، در درگیری در محور غرب، ارتش اوکراین بیش از ۲۵۵ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که واحدهای شرق نیروهای مسلح روسیه، با بهبود موضع نظامی خود در این منطقه دو تانک ارتش اوکراین را نیز منهدم کردند. اوکراین حدود ۸۲۵ نیروی نظامی خود را از دست داد.

کد خبر 6090206

دیگر خبرها

  • مشارکت چین و امارات برای راه اندازی خط کشتیرانی خاور دور - دریای سرخ
  • حمله موشکی به کشتی مرتبط با رژیم اسرائیل
  • آمریکا ۸۱ فروند بمب‌افکن اسقاط برای کی‌یف خرید؛ اهداف پنهان واشنگتن زیر ذره‌بین رسانه‌ها
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • اولین زیردریایی نظامی ساخت چین تحویل پاکستان شد
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی