Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن امیریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران در خصوص سفری که به این شهرستان در زمینه کلنگ‌زنی استخر بانوان داشت، اظهار کرد: شعار صنعت نفت این است که با اجرای مسوولیت اجتماعی ما به نظر مردم اهمیت می‌دهیم و برای زندگی آنها ارزش قائل و در قبال آن مسوول هستیم.

مدیر نظارت بر طرح‌های عمران مناطق نفت خیز ادامه داد: صنعت نفت باید به نحوی عمل کند که مردم از فعالیت این صنعت در مناطق همجوار با محل سکونتشان احساس رضایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیریان با اشاره به پروژه‌های بزرگی که صنعت نفت در سطح مناطق نفت‌خیز انجام داده است، گفت: امروزه صنعت نفت پرچمدار مسوولیت اجتماعی در کشور است و اگر تمام اقدامات سازمان‌‌ها را جمع کنیم فعالیت آنها به اندازه وزارت نفت نیست.

وی خاطرنشان ساخت: وزارت نفت به عنوان برترین دستگاه اجرایی کشور همواره پیشگام در زمینه اقدامات مسوولیت اجتماعی بوده است.

این مسوول با اشاره به سیاست‌های وزارت نفت در مناطق کمتر توسعه یافته عنوان کرد: سیاست‌هایی که وزارت نفت به جهت آبادانی مناطق کمتر توسعه یافته در پیش گرفته تا کنون نمود خوبی داشته است.

امیریان با بیان اینکه در دولت یازدهم 476 پروژه در این حوزه به سرانجام رسیده است، بیان کرد: در مجموع تا کنون سه هزار و 557 پروژه مسوولیت اجتماعی به ارزش 13.7 میلیارد ریال از سوی صنعت نفت اجرایی شده است و تاکنون برای اجرای برخی از آنها مبلغ 340 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز ابراز کرد: در سالجاری افزون بر پیگیری‌های پروژه‌های باقی مانده از سال گذشته 420 پروژه مسوولیت اجتماعی در دستور کار قرار داده‌ایم.

امیریان در ادامه با اشاره به پروژه‌هایی که از سوی وزارت نفت در این شهرستان اجرایی می‌شود، عنوان کرد: ساخت استخر بانوان، ساخت سالن‌های ورزشی چند منظوره بانوان در روستاها، احداث چندین چمن مصنوعی و احداث، تعریض و بهسازی جاده‌ها در کهگیلویه و بویراحمد از دیگر اقدامات و مسوولیت اجتماعی وزارت نفت در این استان و شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: مسوولیت اجتماعی نماد بارز اجرای ساسیت‌های اقتصاد مقاومتی است و باید آثار منفی حضور صنعت نفت در مناطق عملیاتی رفع و آثار مثبت این حضور تقویت شود.

امیریان افزود: عملکرد وزارت نفت در برقراری ارتباط مستمر با دیگر وزارتخانه‌ها به منظور اجرای مسوولیت‌های اجتماعی تا کنون موفق بوده است.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۳۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: فعالیت‌های عمرانی در سطح روستاهای استان با بیش از هزار میلیارد تومان در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدجواد ابوالحسینی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای مهریز به نقش شوراها اشاره کرد و اظهار کرد: شوراهای روستاها نقش مهم و مؤثری در فعالیت عمرانی و امنیت اجتماعی روستاها دارند.

وی افزود: اعتبار روستاهای استان در سال گذشته از محل اعتبارات ارزش افزوده و سایر اعتبارات حداکثر ۴۰۰ میلیون تومان بود، اما هم اکنون شاهد فعالیت‌های عمرانی در سطح روستاها با بیش از هزار میلیارد تومان هستیم.

معاون استاندار تأکید کرد که همه این اقدامات و فعالیت‌های عمرانی مرهون تلاش اعضای شوراها و جلب مشارکت آنهاست.

وی در پایان ادامه داد: همکاری و مشارکت مردم با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی و تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی، مهمترین عامل در راستای تسریع در اجرا و بهره برداری از طرح‌ها و توسعه مناطق روستایی است.

کد خبر 750186

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • دستور خزاعی برای فیلم‌های خارجی عرضه شده در پلتفرم‌ها
  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز