Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@16:52:52 GMT

جلب نظر مشتریان با تبلیغ اغواکننده دمنوش‌های گیاهی

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۰۳۶۶۳

یک متخصص تغذیه گفت: متاسفانه در برخی از فروشگاه‌ها نیز شاهد این موضوع هستیم که برای جذب مشتری صحبت از ضمانت تاثیر این دمنوش‌ها می‌شود که این نوع تبلیغات فقط برای اغواگری و جلب نظر مشتری صورت می‌گیرد.

مجیدحاجی فرجی متخصص تغذیه در گفت‌وگو با فارس درخصوص تبلیغات دمنوش‌های مفید برای شفافیت و زیبایی پوست اظهار کرد: اصولا از دمنوش‌ها برای مشکلاتی نظیر نفخ معده و آرام بخشی استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: آنچه امروزه به عنوان روش‌های درمانی در برخی شبکه‌های مجازی تبلیغ می‌شود از هیچ‌گونه مستندات علمی برخوردار نیست و تایید این ادعاها نیازمند آزمایش‌های بالینی است.

حاجی فرجی تصریح کرد: این گیاهان دارویی باید عصاره گیری شوند و پس از انجام کارهای آزمایشگاهی و بالینی اثرات مفید آن‌ها در شاخص‌هایی که قابل اندازه‌گیری هستند مشخص شود.

این متخصص تغذیه عنوان کرد: در برخی از شبکه‌های مجازی مشاهده می‌کنیم که برخی دمنوش‌ها را با ادعای لاغری،چاقی و برطرف کردن ریزش مو تبلیغات می‌کنند که این موارد نیز نیازمند انجام آزمایشات دقیق است و تازمانی که خواص آن‌ها اثبات نشود نمی‌توان انتظار داشت که این گیاهان برای روش‌های پیشگیری و درمانی مفید واقع شوند.

وی ادامه داد: مصرف این دمنوش‌ها بصورت روزانه و متنوع منع نمی‌شود اما اگر در مصرف آن‌ها زیاده روی شود ممکن است عوارض خود را دارا باشد.

حاجی فرجی تصریح کرد: متاسفانه در برخی از فروشگاه‌ها نیز شاهد این موضوع هستیم که برای جذب مشتری صحبت ضمانت تاثیر این دمنوش‌ها می‌شود که این نوع تبلیغات فقط برای اغواگری و جلب نظر مشتری صورت می‌گیرد.

وی در پایان گفت: در علم پزشکی چیزی به نام ضمانت وجود ندارد و بسیاری از داروها که در سال‌های گذشته مورد استفاده بوده‌اند اکنون منسوخ و داروهای دیگری جای‌گزین آنها شده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۳۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا

چهار اپراتور موبایل «AT&T» ،«T-Mobile»، «ورایزن» و «اسپرینت» به‌دلیل فروش غیرقانونی داده‌های مشتریان، جریمه شدند این اپراتورها مجموعا حدود ۲۰۰ میلیون دلار توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شدند، این چهار اپراتور جریمه شده در بیانیه‌های جداگانه اعتراض خود را به حکم این کمیسیون اعلام و ادعا کرده‌اند که همواره برای حفظ داده‌های مشتریان خود تلاش می‌کنند و این میزان جریمه بسیار سنگین است.

دریافت 25 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گل گاوزبان اشکو در نکا
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • آغاز تبلیغ نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغ نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • افراد زودجوش این دمنوش را مصرف کنند
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت ممنوع است
  • چراغ سبز رسانه ملی به کالاهای آسیب‌رسان سلامت | توجیه عجیب برای تبلیغ این کالاها
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت؛ ممنوع
  • ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا
  • راست و دروغ تبلیغ محصولات غذایی در تلویزیون