Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@13:34:23 GMT

آوارگی صدها تن از اهالی العوامیه

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۰۳۶۷۹

در پی تشدید حملات رژیم سعودی به منطقه شیعه‌نشین العوامیه، صدها تن از اهالی این منطقه خانه و کاشانه خود را از دست داده و به روستاهای مجاور پناه برده‌اند.

خبرگزاری تسنیم:در پی تشدید حملات رژیم سعودی به منطقه شیعه‌نشین العوامیه، صدها تن از اهالی این منطقه خانه و کاشانه خود را از دست داده و به روستاهای مجاور پناه برده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
صدها تن از اهالی منطقه شیعه‌نشین العوامیه در شرق عربستان در پی ادامه حملات توپخانه‌ای نظامیان سعودی و قطع برق منازل از سوی این رژیم، به روستاهای مجاور پناه بردند.
تشدید حملات سعودی علیه منطقه شیعه‌نشین العوامیه در حالی ادامه دارد که طی هفته جاری دست کم ۶ تن از اهالی منطقه شیعه‌نشین العوامیه به ضرب گلوله نظامیان این رژیم به شهادت رسیده‌اند.

رژیم سعودی از چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت دور تازه‌ای از حملات خود به منطقه شیعه‌نشین العوامیه را آغاز کرده‌ است.

شرق عربستان که منطقه‌ای نفت خیز، پالایشگاهی و در عین حال شیعه نشین است از سال ۲۰۱۱ میلادی در اعتراض به بی‌عدالتی و «توزیع ناعادلانه ثروت» صحنه اعتراض‌های شدید علیه خاندان آل سعود بوده است که رژیم سعودی این اعتراضات را سرکوب کرده است.

این رژیم همچنین شمار زیادی از شهروندان را بازداشت و آنها را به اعدام محکوم کرده است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۳۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند

رسانه‌های تل آویو از میزان خسارت و تلفات این حمله موشکی حزب الله گزارشی ارائه نکردند.

ساعاتی پیش حزب‌الله با موشک چند منطقه در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

براساس این گزارش، پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی «شبعا» در ساعات گذشته مورد حمله بی‌سابقه حزب‌الله با موشک قرار گرفتند.

ارتش رژیم اسرائیل نیز اعلام کرد که پرتاب ۲ موشک از لبنان به سمت کوه «هاردوف» را رصد کرده است.

حزب‌الله لبنان نیز در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: پایگاه رویسات العالم اسرائیل در تپه‌های اشغالی «کفر شوبا» را با سلاح‌های موشکی هدف قرار دادیم.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • تلاش معلم شهرکردی برای آموزش دانش آموزان منطقه عشایر نشین
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است