Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظهر امروز طی مراسمی پیشرفته‌ترین دستگاه آنژیوگرافی مغزی و قلبی با هزینه ۶ میلیارد تومانی در بیمارستان رازی بیرجند راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، امین‌الله گلروظهر امروز در مراسم ورود دستگاه آنژیوگرافی پیشرفته در بیمارستان رازی بیرجند اظهار داشت: این دستگاه جدیدترین دستگاه شناسایی عروق کرونری و عروق مغزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دستگاه جهت بررسی توپولوژی قلب و تصلب شرایین کاربرد دارد و دستگاه‌های معمولی آنژیوگرافی تنها توانایی کار در حوزه عروق قلبی را دارد که نمونه‌ای از آن در بیمارستان ولیعصر(عج) نصب شده است.

رئیس اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجندتصریح کرد: این دستگاه جدیدترین دستگاه آنژیوگرافی در دنیا محسوب می‌شود که با داشتن سیستم DSA توانایی شناخت عروق مغزی را نیز دارد.

وی با بیان اینکه این دستگاه از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا برخوردار است، خاطرنشان کرد: برای خرید این دستگاه 6 میلیارد تومان هزینه شده است.

گلرو اظهار داشت: هزینه‌های انجام شده برای خرید این دستگاه از طریق شرکت سرمایه‌گذاری تبسم وابسته به هیئت امنایصرفه‌جویی ارزی در معالجه بیمار هزینه شده است.

انتهای پیام/

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد

 فرامرز دهمرده  اظهار کرد: این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.

وی ادامه داد: با توجه به رشد بیماران دیالیزی مبتلا به فشار خون بالا و دیابت که منجر به نارسایی سیستم کلیوی می‌شود لازم است تا افراد نسبت درمان به موقع اقدام و با تغییر در سبک زندگی به ایجاد جامعه سالم کوشا باشند.

رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه با اشاره به فعال بودن چهار دستگاه دیالیز در این بیمارستان تصریح کرد: دسترسی افراد دیالیزی به خدمات بهینه و منجر به بهبود کیفیت زندگی بیماران شده است.

به گفته وی ؛ در حال حاضر ۱۶ بیمار دیالیزی در میرجاوه حضور دارند که سال گذشته ۲۵۰۰ جلسه دیالیز ویژه این افراد انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • انجام عمل تاوی در بخش آنژیوگرافی قلب بیمارستان امام علی (ع)
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهربه دستگاه ام. آر. آی پیشرفته