Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز اراک؛ دانش آموز دلیجانی و منتخب تیم بدمینتون آموزشگاه های کشور از استان مرکزی به اردوی آمادگی فدراسیون بدمینتون کشور دعوت شد.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد: محمدرضا ابراهیمی؛ دانش آموز دلیجانی به اردوی آمادگی فدراسیون بدمینتون کشور دعوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون بدمینتون کشور علاوه بر این بازیکن ،اسامی 15 بازیکن منتخب دیگر مسابقات آموزشگاهی کشور در مقطع ابتدایی را به اردوی آمادگی این اعلام کرد.

اردوی آمادگی فدراسیون بدمینتون کشور هشتم تا دهم مرداد ماه در سمنان برگزار می شودو بدمینتون باز دلیجانی تنها ورزشکاری است که از استان مرکزی به این اردو دعوت شده است.

انتهای پیام / ج

دعوت بدمینتون باز دلیجانی به اردوی تیم ملی دانش آموزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی

محرمیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در آیین رونمایی از برات الکترونیکی با بیان اینکه اتفاقی که در چند سال گذشته رخ داد و همزمان با کاهش نرخ تورم، کاهش خلق نقدینگی توسط بانک ها را داشته ایم گفت:  مجموع این عوامل باعث شده است که  یک اتفاق و هماهنگی کم نظیر در حوزه کاهش ریسک سرمایه گذاری و افزایش  میزان تولید صورت گیرد.

محرمیان  بیان کرد:  آن چیزی که  باعث می شود بحث تامین نقدینگی دچار مشکل شود و روش های تامین مالی مورد توجه قرار گیرد  تامین مالی و تعهد آن بوده است که از طریق برات الکترونیکی عملا این کار انجام می شود.

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی  بیان کرد:  برات الکترونیکی در شرایط امروز یک ابراز بسیار کار آمدی است که مورد استفاده قرار می گیرد و زمینه ساز جهش تولید با استفاده از ظرفیت های مردمی می شود.

محرمیان بیان کرد:  هماهنگی خوبی بین سازمان ها لازم است که  در شبکه بانکی و بانک های مختلف صورت گیرد و در حال حاضر  شبکه بانکی آماده خدمت رسانی در این بخش است‌.

وی افزود: شبکه بانکی برای پیاده‌سازی این پروژه آمادگی کامل دارند، اداره تأمین مالی زنجیره تولید و حوزه فناوری‌های نوین موارد فنی و جزییات را به‌ خوبی پیش برده‌اند.

محرمیان گفت: هماهنگی خیلی خوبی میان وزارت اقتصاد و بانک مرکزی ایجاد شد و امروز شاهد رونمایی از سامانه برات الکترونیک هستیم.

معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: وزارت ارتباطات در سامانه تعامل‌پذیری، شرکت خدمات انفورماتیک و... نیز در نهایی‌سازی این پروژه مشارکت داشتند.

وی افزود: تا کنون دو بانک صادرات و تجارت استفاده از برات الکترونیکی را شروع و البته سایر بانک‌ها هم برای بکارگیری برات اعلام آمادگی کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • ۹۵ درصد قطعات نیروگاهی کشور ساخت داخل است/ آمادگی برای فصل گرما
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی