Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین افضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری درباره قطعی برق آمل به‌دلیل آتش‌سوزی پست برق بابلکان، اظهار کرد: یک ترانس برق به‌دلیل قدیمی بودن و اینکه ظرفیت لازم برای تأمین برق را نداشته و تمام لوازم سرمایشی وارد مدار شده دچار حریق شده است.

وی با بیان اینکه همکاران برق در مشغول رفع مشکل هستند، اضافه کرد: مشکل ترانس در حال رفع شدن بوده و به‌زودی وارد مدار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان ادامه داد: با توجه به افزایش گرما، همکاری مردم در زمینه مدیریت مصرف ضروری است در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهیم شد.

این مسؤول یادآور شد: موضوعی دیگری که ضرورت رعایت مدیریت مصرف را بیشتر می‌کند بحث حضور مسافران در مازندران است که مردم باید در این زمینه بیشتر همکاری کنند.

افضلی با اعلام اینکه مصرف برق امسال در مازندران به اوج خود رسید و از مصرف سال گذشته عبور کرد، تصریح کرد: امیدواریم مشکل تابستان امسال را بدون کوچک‌ترین مشکل سپری کنیم.

وی اضافه کرد: یک دستگاه ترانس برق‌دار شد و مشکلات در حال رفع است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان در پایان در ارتباط با احتمال قطعی برق در نوشهر، گفت: در شبکه انتقال برق در این شهرستان مشکلی وجود ندارد و نباید با مشکل خاموشی مواجه شویم.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسرفت دریای خزر مشکل بنادر مازندران

دریافت 60 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مازندران دارای سه بندر در نوشهر، امیرآباد و فریدونکنار است و پسروی آب دریای خزر طی سال های اخیر مشکلات زیادی را برای آن ایجاد کرده است.

کد خبر 6093722

دیگر خبرها

  • با پرداخت های به موقع راه آهن عملکرد مناسبی در آماده به کاری لکوموتیوها داشتیم
  • هشدار وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • پسرفت دریای خزر مشکل بنادر مازندران
  • رهاسازی آب سد سفیدرود از صبح ۱۶ اردیبهشت ماه
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • خوردنی و غذاهایی که افسردگی شدید می آورند
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • جایگزینی یک‌سوم آب مصرفی صنایع یزد با آب نامتعارف
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود