Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده شهرستان های چهار گانه درخصوص معدن فسفات چرام بیان کرد:معدن فسفات چرام که مدرک آن موجود است، تفاهم نامه ی آن بسته شده و به ۶۰ درصد مطالبات رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازچرام،عدل هاشمی پور نماینده شهرستان های چهار گانه در مصلای چرام و درخصوص معدن فسفات چرام بیان کرد:معدن فسفات چرام که مدرک آن موجود است، تفاهم نامه ی آن بسته شده و به ۶۰ درصد مطالبات رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سرمایه‌گذار قبلی تمام مدارک را تحویل نداده و هیچ کدام از مدارک را موسسه اقتصادی کوثر دریافت نکرد ولی امکان سنجی آن صورت گرفته است.

هاشمی پور اضافه کرد: 40 سال بحث فسفات چرام بوده است که برخی ها خواب بودند اما در نطق های انتخاباتی نیز بیان کردم که فسفات چرام را تعیین تکلیف خواهم کرد.

این مسئول افزود:با توجه به گفته های موسسه اقتصادی کوثر این معدن طلا است اما کمی فرصت دهید تا مطالبات آن صورت بگیرد.

نماینده شهرستان های چهارگانه درخصوص پروژه آبرسانی روستای توگبری اظهار کرد:پروژه آب رسانی روستای توگبری نیز در حال پیگیری است اما مقداری از لوله های این پروژه خریداری و نصب شد که این پروژه در روزهای آینده تکمیل شدن می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد:درخصوص مصلای چرام هم باید عرض کنیم به علت اذیت شدن نمازگزاران از شدت گرما،سیستم سرمایشی را در هفته های آینده تحویل خواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۴۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کرم حسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ مبنی بر اینکه پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره در بخش ماژین بلافاصله عوامل گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوان ٢٨ ساله، اهل پلدختر که در داخل رودخانه دچار حادثه شده وغرق شده است.

سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه جسد جهت تحقیقات بیشتر تحویل انتظامی شهرستان پلدختر داده شد گفت: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان و جوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کرده و والدین گرامی نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 6090800

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی
  • اعتراض پناهجویان افغانستانی در اندونزی
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • اعتراض پناهجویان افغان به سرگردانی چندین ساله در اندونزی
  • امید تازه در پروژه ۱۰ ساله لرستان
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن