Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ علی دعموش تاکید کرد: نبرد مقاومت در بلندی های عرسال نبردی ملی است که همه طوائف لبنانی در آن مشارکت داشتند.

به گزارش سرویس بین المللخبرگزاری صداوسیمابه نقل ازپایگاه اینترنتی العهد، نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد: نبرد مقاومت در بلندی های عرسال نبردی ملی است که همه طوائف لبنانی در آن مشارکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ علی دعموش در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: نبرد عرسال برای دفاع از خاک لبنان در برابر گروههای تروریستی بود که تهدیدی برای همه لبنانی ها بود.وی افزود: پیروزی در این نبرد پیروزی ملی جدیدی برای لبنان در کنار دیگر موفقیتها و پیروزیهایی است که مقاومت در سالهای گذشته به دست آورده است.شیخ دعموش گفت: برخی در [ماهیت] این نبرد تردید داشتند زیرا از آنها خواسته شده که در همه اقدامات مقاومت شک و تردید ایجاد و طوری رفتار کنند که گویی تروریستها در بلندی های عرسال حضور ندارند و بخشی از خاک لبنان را اشغال نکرده و تهدید جدی برای سراسر لبنان نیستند.شیخ دعموش افزود: آیا ما می خواستیم تروریستها در خاک ما بمانند و آن را اشغال و از آنجا خودروهای بمب گذاری شده، عناصر انتحاری و کمربندهای انفجاریشان را به داخل لبنان بفرستند تا از همه طوائف و در همه مناطق، مردم را بکشند؟ آیا حضور این نیروها و گروه های تروریستی شان در داخل لبنان سبب کشتار نیروهای ارتش و دستگاههای امنیتی و مردم نمی شد؟وی افزود: برای اخراج این تکفیری ها از خاک لبنان و از بین بردن خطر آنها برای کشور بدون جنگ و خونریزی، فرصت های زیادی داده شد اما همه تماسها و میانجیگری های پیشین بی نتیجه بود. آیا این مناسب است که منتظر بمانیم آنها انتحاری های بیشتری اعزام کنند تا وارد روستاها، شهرها و خانه های ما شوند؟شیخ دعموش در ادامه گفت: مقاومت بر گروه «جبهه النصره» پیروز شد و خطر آن را از لبنان دفع کرد. مقاومت این موفقیت ملی جدید را محقق کرد و در راه آن بهترین نیروهای خود را تقدیم کرد؛ همان شهدایی که برای دفاع از حاکمیت لبنان و مردم آن خون دادند. اگر کسی اصرار دارد خود را به جای فرد شکست خورده، شریک جرم یا متهمی بگذارد و اینگونه ظاهر شود که گویی قیم تروریستهاست و از آنها حمایت می کند، این دیگر به خودش مربوط است و باید خودش مسئولیت مواضعش را بپذیرد.شیخ دعموش تاکید کرد: بیشتر لبنانی ها با یکدیگر همبستگی دارند و در این جنگ از مقاومت و ارتش پشتیبانی کردند، اما برخی مواضع و دیدگاههایی دارند که بیانگر مواضع و اعتقادات لبنانی ها نیست. چنین دیدگاهها و مواضعی علیه مقاومت نیست بلکه علیه خود ارتش است. وی این سوال را مطرح کرد که مگر زمانی که ارتش لبنان چند هفته پیش به عملیات پیشدستانه ای در اردوگاه آوارگان اقدام کرد، آنها درباره نقش ارتش نیز ابراز شک و تردید نکردند؟شیخ دعموش از کسانی که ایجاد شک و تردید می کنند خواست سکوت اختیار کنند و خود را در زمره کسانی قرار ندهند که از شکست تروریستها متضرر شده اند، زیرا ما نمی خواهیم آنها در چنین موقعیتی قرار بگیرند.وی در پایان گفت: از همه می خواهیم برای مقابله با خطر صهیونیسم و تکفیری ها که همه مردم لبنان را تهدید می کند به وظایف ملی و انسانی خود عمل و از مقاومت، ارتش و ملت حمایت کنند و به این معادله پایبند باشند؛ معادله ای که در همه عرصه ها و مراحل دشوار ثابت کرد می تواند با تهدیدها مقابله و از لبنان حفاظت کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ+ عکس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز در دویستمین روز جنگ علیه غزه تصویری جالب منتشر کرده که در آن یکی از صفرهای عدد ۲۰۰ به نشانه عملیات های مقاومت فلسطین علیه اشغالگران در نبرد زمینی غزه به شکل مثلث معکوس درآمده است.

علامت مثلث معکوس از آغاز نبرد زمینی غزه از سوی مقاومت فلسطین برای نشان دادن محل دقیق حمله به نظامیان و ادوات جنگی صهیونیستی مورد استفاده قرار می گیرد که به تدریج شهرتی جهانی پیدا کرده و در بسیاری از شبکه های اجتماعی و رسانه ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 6086817 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • عکس | تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ
  • تصویر جالب توجه منتشر شده از سوی قسام در دویستمین روز جنگ+ عکس
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • شهادت یک نفر در حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در لبنان + جزئیات
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان