Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسائل و مشکلات شهرستان بروجرد، پیگیری مسئولان در جلسات و خارج از آن، انتخاب کابینه دولت دوازدهم و موضوعات سیاسی از محورهای نشست خبری نماینده مردم بروجرد در مجلس با خبرگزاری‌های این شهرستان بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، عباس گودرزی ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به اهداف سفرهای مسئولان کشوری اظهار داشت: این‌گونه سفرها چند جنبه دارد که اساس برخی از سفرها نمایشی است و قرار و بنابراین نیست که اتفاقی درروند شکل‌گیری آن سفر بیفتد و تنها برای تولید خبر و اغنا افکار عمومی انجام و این‌گونه نیز بسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفرهای بی‌حاصل مسئولان

وی افزود: برخی سفرهای مسئولان نیز برای کسب شناخت از منطقه انجام می‌شود چرا که اگر مسئولان از فرصت‌ها و چالش‌ها در یک شهر مطلع باشند می‌توانند برای آن شهر تصمیم‌گیری نمایند اما اگر اهداف سفرهای مسئولانی که به این شهر می‌آیند محقق نشود ما مسئول نیستیم و تنها وکیل مردم برای پیگیری مطالبات آن‌ها هستیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه برخی اوقات اراده حل مشکل وجود دارد اما پیگیری نیست، عنوان کرد: جلسه برای جلسه ارزشی ندارد و جلسه برای رفع مشکل ارزشمند است و این آفتی در کشور است و همواره این دغدغه وجود دارد که پس از اتمام جلسات پیگیری‌ها نیز پایان یابد و عدم استمرار در پیگیری‌ها سبب حل نشدن مشکلات می‌شود چراکه مشکلات با جلسه و بازدید به‌تنهایی حل نمی‌شود.

وی پیگیری برای رفع مشکلات حمل‌ونقل و محور بروجرد و اشترینان را از محورهای جلسه خود با وزیر راه عنوان کرد و گفت: محور اشترینان مصوب یک سال پیش سفر استاندار لرستان بود که تاکنون به این وعده عمل نشده و پیگیری‌ها تا حصول نتیجه لازم انجام می‌شود.

گودرزی با اشاره به نقش رسانه‌ها در پیگیری مطالبات مردمی بیان کرد: رسانه‌ها در این زمینه نقش خود را بدون تعصب پیگیری نمی‌کنند. تک‌تک افراد جامه فرصت مطالبه گری ندارند و باید رسانه‌های با حفظ روحیه شجاعت، مطالبه‌گری و آرمان‌گرایی خود مطالبات مردم را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: اگر در جلسه‌ای قولی داده شد باید پای اجرای آن بمانیم متأسفانه این بدقولی‌ها در کشور نهادینه و به یک خلق تبدیل‌شده است که خوب سخنرانی کنیم، خوب قول دهیم و بعد اتفاقی نیفتد و این به یک فرهنگ عمومی تبدیل‌شده از کاندیدای مجلس تا مسئولان اجرایی خیلی راحت قول می‌دهند و عمل نمی‌کنند.

استاندار درباره منطقه ویژه اقتصادی بروجرد گزارش دهد

نماینده مردم بروجرد در مجلس با تأکید بر لزوم ارائه گزارشی از سوی استاندار لرستان در ارتباط با منطقه ویژه اقتصادی بروجرد تصریح کرد: استاندار وظیفه دارد گزارشی مبسوط در خصوص منطقه ویژه اقتصادی بروجرد به نماینده مردم این شهرستان ارائه دهد که چه کسی قرار است توسط منطقه ویژه اقتصادی، بروجرد را کن‌فیکون کند که آن را ندیده‌ایم! استاندار باید گزارش دهد که چرا فرصت‌های بروجرد را تلف‌کرده تا منطقه ویژه اقتصادی بروجرد به یک تابلو و چند تا مصاحبه تبدیل‌شده است. مسئولان گزارش ندادند که با رویه غلط گذشته چه برخوردی شده و اگر قرار باشد منطقه ویژه اقتصادی بازهم چراغ خاموش دنبال شود بیم آن می‌رود که فرصتی دیگر از شهرستان بروجرد گرفته شود.

سهمی از کابینه جدید دولت نمی‌خواهیم

وی در خصوص انتخاب کابینه دولت دوازدهم نیز گفت: رئیس‌جمهور جلسه‌ای با اعضای فراکسیون ولایی که اثرگذارترین فراکسیون مجلس است برگزار کرده اما این فراکسیون در ازای اثرگذاری خود سهمی از دولت نمی‌خواهد بلکه می‌خواهد یار دولت باشد تا در خط مقدم کار اجرایی در کنار دولت به مردم خدمت کند.

گودرزی کابینه ساده‌زیست با دارا بودن روحیه انقلابی و جهادی با اولویت توجه به مسائل اقتصادی را از اولویت‌های انتخاب اعضای کابینه جدید دولت برشمرد و افزود: امیدواریم اولویت کابینه‌ای که به مجلس معرفی می‌شود مسائل اقتصادی باشد.

وی با دفاع از عملکرد ربیعی وزیر کار فعلی عنوان کرد: در کمیسیون اجتماعی از عملکرد وی راضی هستیم و وی را وزیر نسبتاً موفقی می‌دانیم و تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا از کف مجلس برای وی رأی جمع کنیم تا بار دیگر بر کرسی این وزارتخانه بنشیند و مشکلات کشور را حل کند.

مذاکره با آمریکا بر سر برجام معنا و مفهومی ندارد

نماینده مردم بروجرد در مجلس در ادامه یادآور شد: شرایط امروز ما با شرایط گذشته متفاوت است و باید مدیران ظرفیتی در خود متناسب با شرایط ایجاد کنند چراکه امروز در شرایطی به سر می‌بریم که دشمن تحریم‌های جدیدی را بر کشور تحمیل کرده و چهره آمریکا یک‌بار دیگر برای ما نمایان شده و دیگر مذاکره با آمریکا بر سر برجام معنا و مفهومی ندارد و امروز ضرورت آن بیشتر از گذشته بر همگان روشن است که باید بر ظرفیت‌های داخلی تکیه کنیم.

وی بیان کرد: امروز بر همه ما فرض است خلأها، کمبودها و نارسایی‌ها را با توکل بر خدا و روحیه جهادی و تلاش شبانه‌روزی رفع کنیم بنابراین متناسب با این شرایط نیاز به مدیران جهادی و کارآمد است و هر مدیری که ضعفی در این مسیر داشته باشد اولین کسی که آسیب می‌بیند خودش است بنابراین مدیرانی که اولویتشان کار، رفع شکلات مردم، تلاش برای تحقق اهداف سازمانی‌شان و تعالی وضع موجود و حرکت به سمت وضع مطلوب نباشد از اختیارات نظارتی خود استفاده کرده و سعی می‌کنیم کمک کنیم به مسیر برگردند و اگر مسیرشان همان مسیر قبلی باشد به جهت رأی اعتماد وزیر از وی خواهیم خواست در حوزه انتخابیه آنچه شایسته مردم است تصمیم‌گیری کنیم.

انتهای پیام/

R41450/P1377/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: شوراها یکی از کلیدی‌ترین بخش‌ها در کمک به بالندگی شهر و روستا هستند.

مسلم مرادی امروز (دهم اردیبهشت‌ ماه) در مراسم تقدیر از اعضای شوراهای اسلامی شهرهای بروجرد، اشترینان و ونایی که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شوراها در شهر و روستا، اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: شوراها برخاسته از مردم‌سالار دینی هستند و در این راستا باید کار مردم را در اولویت قرار داد و دغدغه‌های آنها تبدیل به مصوبه و اجرا شوند.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه نقش شوراها در پیشبرد امور شهرها و روستاها بسیار مهم و با اهمیت است، افزود: مصوبات شورا باید قوی و برای رفع مشکل باشد تا گرهی از مشکلات باز کند.

مرادی بیان کرد: شوراهای اسلامی باید در راستای نظارت کافی و لازم بر عملکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای پیشبرد اهداف مد نظر و رسیدن به سطح مطلوب توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه شوراها از ظرفیت افراد نخبه و صاحب‌ نظر برای پیشبرد اهداف استفاده کنند، گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا همواره یکی از کلیدی‌ترین بخش‌ها در کمک به بالندگی و آبادانی هر شهر یا روستا هستند.

معاون استاندار لرستان اضافه کرد: شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم، با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی است.

در این مراسم، از اعضای شورای اسلامی شهرهای بروجرد، ونایی، اشترینان، سرهنگ خوانساری و سرباز وظیفه‌ای که هفته گذشته به زنانی که در خیابان خودروی آنها دچار مشکل شده بود، کمک کردند و پاکبانی که در بارندگی‌های اخیر جان چند حیوان را نجات داد، تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • نمایندگان مجلس دوازدهم «یقه‌گیری» نخواهند کرد
  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!