Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@07:55:00 GMT

وثیقه ۵۰۰ میلیونی برای مدیران تلگرامی

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۰۵۳۹۸

وکیل مدیران کانال‌های تلگرامی اصلاح‌طلب از صدور قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی برای متهمان این پرونده خبر داد و گفت: سه نفر از این افراد با تودیع وثیقه از زندان آزاد شدند.

علی مجتهدزاده در گفت‌وگو با ایلنا در رابطه با آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مدیران کانال‌های تلگرامی اصلاح‌طلب گفت: با تصمیم دادگاه برای هر شش نفر از ادمین‌های کانال‌های تلگرامی قرار وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی صادر شد که آقایان باقری، نقدی و جمشیدی با تودیع وثیقه آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیما کشوری هم فردا با تودیع وثیقه آزاد می‌شود.

وکیل ادمین‌ کانال‌های تلگرامی اصلاح‌‌طلب گفت: آقای سبحان جعفری تاحالا نتوانسته وثیقه مورد نظر را تامین کند و انشاالله بتواند این میزان وثیقه را تودیع کند و آزاد شود و یا اینکه با نظر دادگاه تخفیف داده شود که این فرد هم آزاد شود.

این وکیل دادگستری افزود: از متهم دیگر این پرونده خبری ندارم. البته این قدم مثبتی است که در رسیدگی این پرونده صورت گرفته است. انشاالله ادامه پرونده هم به همین منوال و عادلانه صورت بگیرد.

در اسفنده ماه سال گذشته تعدادی از مدیران کانال‌های تلگرامی اصلاح طلب دستگیر شدند. پس از دستگیری برخی از نمایندگان مجلس با سوال از وزیر اطلاعات و وزیر دادگستری خواستار توضیح درباره علت این بازداشت‌ها شده بودند.

قرار است در روزهای ۲۲، ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه به پرونده اتهامی مدیران کانال‌های تلگرامی اصلاح‌طلب در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی رسیدگی شود.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۵۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه امامی به کانال ۴۱ میلیونی صعود کرد
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می کند
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • تکاپوی کانال‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/ دلار بازهم ریخت
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • تکاپوی کانا‌ل‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/دلار بازهم ریخت