Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان با بیان اینکه ۷۰ ورزشکار بیمه شده در هیات اتومبیل رانی فعالیت می کند، گفت: مذکرات برای احداث پیست بین المللی اتومبیل رانی در بیجار انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد جولایی ظهر امروز در مجمع انتخابات هیات اتومبیل رانی و موتور سواری استان کردستان که در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، گفت: ورزش و جوانان استان کردستان در تلاش برای این است که تمام هیات های استان دارای رئیس شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار داشت: این رشته در کردستان در برخی شهرستان ها مانند، سقز، دیواندره، سنندج و بیجار فعالی بوده اما به آن نتیجه مطلوب که باید برسد هنوز نرسیده است.

جولایی گفت: رسیدن به سطح مطلوب در این رشته در گرو زیر ساخت هایی است که هزینه بسیار بالایی دارد اما الحمدالله دیدگاه دولت به زیر ساخت های ورزشی تغییر کرده است.

وی افزود: با توجه به مذاکرات انجام شده با فدراسیون اتومبیل رانی و موتور سواری کشور به این نتیجه رسیده که پیستی در حد مسابقات بین المللی در بیجار احداث شود و از فدراسیون در خواست اعزام متخصصان شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: ۷۰ نفر ورزشکار بیمه شده در این رشته فعالیت می کنند که بسیار اندک است.

وی افزود: با توجه به اینکه رشته موتور سواری و اتومبیل رانی هیجانی زیادی دارد از رئیس هیات جدید درخواست می شود که در معرفی این رشته به مردم استان تلاش کند تا افراد به این رشته جذب شوند.

جولایی گفت: پیست های دوچرخه سواری، اسکیت و اتومبیل رانی از نیاز های استان است که در صورتی که فرمانداری ها همکاری لازم را داشته باشند در تلاش برای احداث این پیست ها خواهیم بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان با بیان اینکه مربی و داور در این رشته اندک و تخصصی وجود ندارد، عنوان کرد: رئیس جدید می بایست افرادی را جذب کند تا به عنوان مربی و داور آموزش ببیند و قطعاً فدراسیون نیز روی خوشی به این مسئله نشان خواهد داد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۹هزار میلیارد برای حمایت از بیماران صعب‌العلاج

مدیرکل بیمه سلامت کردستان از اختصاص ۹هزار میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج در استان خبر داد. - اخبار استانها -

انور اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج در پاسخ به این سؤال که آیا از بیماران خاص در استان حمایت می‌شود؟ اظهار داشت: در دو سال گذشته با همکاری دانشگاه علوم پزشکی صندوق حمایت از بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج راه‌اندازی شد که از 107 بیماری حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه قبل از راه‌اندازی این صندوق تنها 5 نوع بیماری مشمول حمایت می‌شدند که اکنون 107 بیماری تحت پوشش قرار گرفته است، گفت: در سال نخست 5 هزار میلیارد تومان، سال دوم 7 هزار میلیارد تومان و اکنون برای سال سوم 9هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کردستان درباره نحوه حمایت از بیماران افزود: این بیماران به دو صورت که نخست سامانه‌ای و خودکار در سیستم نشان‌دار می‌شوند که اکنون 80 هزار بیمار خاص و صعب‌العلاج در کردستان شناسایی و مشمول حمایت این صندوق هستند. 

وی بیان کرد: از این 80 هزار نفر 40 درصد مربوط به بیمه تأمین اجتماعی هستند یعنی چتر حمایتی تنها محدود به بیمه سلامت نیست بلکه تمام ایرانیان می‌توانند از این مزایا بهره‌مند شوند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در سال گذشته  بار مراجعه بیماران خاص به مراکز درمانی در کشور 5 میلیون نفر و در کردستان 150هزار بار بوده است. 

وی اظهار کرد: از ابتدای طرح تاکنون بالغ بر 450میلیارد تومان بابت حمایت از بیماران خاص توسط بیمه سلامت پرداخت شده که از این میزان 40 میلیارد تومان آن در این اداره‌کل پرونده‌ها به صورت دستی از بیماران تحویل گرفته شده و بازپرداخت شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کردستان اذعان داشت: بیماران خاص و صعب‌العلاج برای بهره‌مندی از این خدمات باید حتماً عضو یکی از بیمه‌های پایه (بیمه سلامت، تأمین اجتماعی، خدمات درمانی و نیروهای مسلح) باشند.

انتها یپیام/481/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۹هزار میلیارد برای حمایت از بیماران صعب‌العلاج
  • یسلیانی، سکان‌دار هیئت اسکی و ورزش‌های زمستانی اصفهان شد
  • عقب ماندگی بزرگ در هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اصفهان
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند