Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@14:23:24 GMT

نظر محسن هاشمي درباره قاليباف

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۰۶۰۴۱

خبرگزاري آريا - محسن هاشمي رفسنجاني فرزند ارشد آيت الله هاشمي رفسنجاني منتخب شوراي پنجم شهر تهران مهمان اين هفته برنامه دستخط بود. بخشي از مصاحبه وي با اين برنامه را در ادامه بخوانيد.

به گزارش جام نيوز، محسن هاشمي رفسنجاني فرزند ارشد آيت الله هاشمي رفسنجاني منتخب شوراي پنجم شهر تهران مهمان اين هفته برنامه دستخط بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشي از مصاحبه وي با اين برنامه را در ادامه بخوانيد.


سوال: آقاي قاليباف را مي توان گفت شيخ‌الشهرداران است. 12 سال سابقه شهرداري دارند. عملکرد ايشان را چطور مي‌بينيد؟ نقاط قوت و ضعف ايشان چه بوده است؟

آقاي قاليباف نقطه مثبت اش در عمل‌گرايي است. اين يک نقطه مثبت در يک مدير است که خود را در اتاق در بسته حبس نکند و کارها را به ديگران واگذار نکند و تنها به خود توجه نداشته باشد. پاي کار بيايد و اين از حسن‌هاي آقاي قاليباف است که مدير عملگرا است. در برخي موارد واقع‌گرايي را مي‌توان در او به وضوح ديد و مي توان گفت...


سوال: مشاوره پذير بود؟

در موضوع مترو هميشه ايشان برنامه‌محور بود. وقتي برنامه‌ها را اعلام مي‌کرديم ايشان سعي نمي‌کردند برنامه را برهم بزنند. مثلا آقاي احمدي‌نژاد همان دو سالي که آمدند موضوع مونوريل و قطار هوايي را به گونه‌اي مطرح کردند که وضعيت مترو را به هم مي‌ريخت و من مقاومت شديدي کردم و اجازه ندادم.


سوال: و نقطه ضعفي که آقاي قاليباف دارند يا انتقادي که مي‌توانيد به ايشان داشته باشيد؟

در مورد موارد منفي اگر بخواهم بگويم، البته ايشان در اين 4 سال اخير تاحدودي برطرف کرده است، ولي نکته اين بود که من هميشه مي‌گفتم در برنامه‌هاي حمل و نقل ترافيک تهران اين طور بود که ما تا آن تاريخ بايد مثلا حدود 400 کيلومتر مترو مي‌داشتيم و از آن سو هم بايد 500 کيلومتر اتوبان هم بايد مي‌داشتيم، ‌ اتوبان‌ها ساخته شد ولي مترو روي 120، 130 و نهايتا 200 کيلومتر باقي ماند.


سوال: با 6 شهردار کار کرديد؛ آقايان کرباسچي، الويري، ملک‌مدني، مقيمي، احمدي‌نژاد و قاليباف. کدام را قوي‌تر ديديد؟

اجازه دهيد قضاوتي بين اينها نکنم ولي همانطور که گفتم چون سال‌هاي زيادي با آقاي قاليباف کار کردم و همانطور سال‌هاي زيادي هم با آقاي کرباسچي به دليل حضورم در دولت آقاي هاشمي کار کردم احساسم اين است که اين دو بزرگوار در مورد عمل‌گرايي براي مسائل شهر تهران مثبت عمل کردند.

مهر



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901086

دیگر خبرها

  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • دانشجویی که فرمانده جنگ بود
  • (ویدئو) سوال میلیون دلاری در اسرائیل: روسیه به ایران چه داده؟!
  • ببینید | پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • فیلم کامل ادعاهای جنجالی محسن افشانی علیه توماج صالحی
  • ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟