Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-09@02:30:16 GMT

نصیحت مشاور ارشد ترامپ به کارکنان کاخ‌سفید

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۰۶۰۵۸

نصیحت مشاور ارشد ترامپ به کارکنان کاخ‌سفید

«کلین کانوی» پس از برکناری «راینس پریبس» از کارمندان کاخ‌سفید خواست با رئیس‌جمهور همانند همکارشان رفتار نکنند.
به گزارش جهان نيوز، به نقل از پایگاه اینترنتی هیل؛ «کلین کانوی»، مشاور ارشد دونالد ترامپ از همکارانش خواست با رئیس جمهور آمریکا همانند همکارشان رفتار نکنند.
وی در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز به ملاقاتش با دونالد ترامپ در ماه اوت گذشته اشاره کرد و گفت: یک‌بار همزمان با مبارزات انتخاباتی رئیس جمهور به او گفتم «هرگز شما را با نام کوچک خطاب نمی‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون شما را همکار خود در نظر نمی‌گیرم.»

وی ادامه داد: به عقیده من نحوه برخورد با شخصی که رئیس شماست و از نظر موقعیت شغلی بالاتر قرار دارد متفاوت است. رئیس جمهور آمریکا در حال حاضر، رئیس تمامی کارکنان دولت و کاخ سفید است و به وضوح مشخص است که در موقعیت شغلی بالاتر قرار دارد؛ بنابراین خیلی مهم است که با رئیس جمهور ترامپ و معاونش همانند همکار برخورد نکنیم. این نظر شخصی من است.

کانوی یک روز پس از برکناری «راینس پریبس» از سوی ترامپ چنین اظهار نظری کرده است. رئیس جمهور آمریکا شب گذشته از تصمیم خود برای کنار گذاشتن راینس پریبس، رئیس دفتر ترامپ و وزیر امنیت داخلی آمریکا خبر داد. او ژنرال «جان کلی» را به عنوان جانشین وی معرفی کرد.

راینس پریبس، پیش از ورود به کاخ سفید نقش مهمی در کارزار‌های انتخاباتی ترامپ داشت، اما به گفته ناظران، طی روز‌های گذشته، از سوی مدیر ارتباطات جدید کاخ سفید، آنتونی اسکارموچی به خبرچینی و افشای اخبار داخل کاخ سفید متهم شده و بعد از شش ماه حضور در کاخ سفید از سمتش برکنار شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: اگر اسرائیل وارد رفح شود، تسلیحات به آن ارائه نمی‌کنیم

آفتاب‌‌نیوز :

 «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا بامداد پنجشنبه به رژیم صهیونیستی هشدار داد که در صورت تهاجم زمینی به شهر «رفح»، از ارائه بمب و گلوله توپخانه به این رژیم خودداری می‌کند.

بایدن در مصاحبه با شبکه «سی‌اِن‌اِن» توضیح داد: «بمب‌هایی که آمریکا در اختیار اسرائیل قرار داد و اکنون ارائه آن‌ها را متوقف کرده است، برای کشتن غیرنظامیان استفاده می‌شد».

وی در این‌باره توضیح داد: «اگر اسرائیل وارد رفح شود، سلاح‌هایی را که تاکنون برای مقابله با این مشکل (گروه‌های مقاومت) استفاده می‌شود، در اختیار آن‌ها قرار نخواهم داد».

رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: «اسرائیل در صورت ورود به مناطق پرجمعیت رفح از حمایت ما برخوردار نخواهد شد و ما سلاح و گلوله‌های توپخانه‌ای در اختیار آن قرار نمی‌دهیم». 

بایدن، اما تاکید کرد: «ما به ارائه تسلیحات دفاعی به اسرائیل از جمله سامانه گنبد آهنین ادامه خواهیم داد».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بایدن: اگر اسرائیل وارد رفح شود، تسلیحات به آن ارائه نمی‌کنیم
  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • انتخابات محاکمه ترامپ را به تعویق انداخت!
  • آخرین تحولات اوکراین| نگرانی کاخ سفید از سوء‌قصد به زلنسکی
  • تحولات اوکراین| نگرانی کاخ سفید از سوء‌قصد به زلنسکی
  • تعویق محاکمه ترامپ/ بنویسید اطلاع ثانوی بخوانید بعد از انتخابات!
  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • یک رهبر ارشد حماس: پیروزی نزدیک است