Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: آمریکا توان رویارویی با جمهوری اسلامی ایران را در خلیج فارس ندارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار مجتبی غفورپور امروز در آیین معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه تربت حیدریه افزود: به یقین اگر آمریکا توان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را در خلیج فارس داشت، لحظه ای درنگ نمی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: اقتدار ایران مرهون مکتب اسلام ناب محمدی(ص) و نیز ولایت فقیه است و با نگاهی به کشورهای منطقه به راحتی می توان درک کرد که در بی ثباتی های منطقه غرب آسیا، جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر این دو عنصر مهم و به پشتوانه حضور در صحنه مردم در جزیره باثباتی قرار گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: بسیاری از ملتها و مسلمانان آزادیخواه جهان با تاسی به انقلاب اسلامی ایران و با الهام از گفتمان حضرت امام (ره) درصدد خروج کشور خود از سلطه استکبار و استعمار هستند.

سردار سرتیپ پاسدار مجتبی غفورپور افزود: ظرفیت بسیج این امکان را فراهم کرده است تا همانطور که در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با روحیه و مدیرت جهادی موفق ظاهر شدیم، امروز نیز بتوانیم با برنامه ریزی در عرصه جنگ نرم موفق عمل کنیم .

او با بیان اینکه اقتدار نظام اسلامی به اوج خود رسیده است ، گفت: کسانی که تا دیروز به حضور مستشاران ایران در سوریه معترض بودند امروز به این نکته پی بردند که اگر این حضور و جانفشانی شهدای مدافع حرم نبود، مشکلات ناشی از تکفیری ها و تروریست ها در مرزهای ایران و به تبع آن در داخل کشور به وجود می آمد.

در این آیین با تجلیل از خدمات فرمانده پیشین سپاه ناحیه تربت حیدریه سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی، سرهنگ دوم پاسدار علی نیک یاد به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه تربت حیدریه معرفی شد.

سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در این مراسم گزارشی از عملکرد خود در این سمت ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه