Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی: اولین دوره مسابقه وبلاگ نویسی امت اسلام علیه تکفیر در راستای اتحاد امت اسلام علیه تروریست های تکفیری ویژه شهروندان سه استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی آغاز به کار کرد

به گزارشبولتن نیوز به نقل از خبرگزاری اویس، موضوعات ویژه این جشنواره به شرح ذیل است:

جنایات تروریست ها علیه اهل سنت

وهابیت و مقابله با امت اسلام

جریان شناسی گروه های تروریستی

تروریست های تکفیری و مساله فلسطین

ارتباط گروه های تکفیری با استکبار

تروریست های تکفیری و پروژه اسلام هراسی غرب

جوایز:

نفر اول: لپ تاپ + لوح تقدیر و تندیس

نفر دوم: تبلت + لوح تقدیر و تندیس

نفر سوم: موبایل + لوح تقدیر و تندیس

نفر چهارم: ۲۵۰ هزار تومان + لوح تقدیر

نفر پنجم: ۲۰۰ هزار تومان + لوح تقدیر

نفر ششم: ۱۵۰ هزار تومان + لوح تقدیر

شایان ذکر است شرکت کنندگانی که پیرامون موضوعات مسابقه علاوه بر فعالیت در سایت و وبلاگ خویش، در راستای مبارزه با تکفیر در تلگرام، توییتر، فیس بوک و اینستاگرام نیز فعالیت نمایند از امتیاز بیشتری بهره خواهند برد

ثبت نام در مسابقه

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است

حجت الاسلام محرمعلی چراغی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در سخنانی اظهار داشت: امروز به عینه‌ شاهد توطئه های شومی از سوی دشمنان علیه اسلام هستیم.
 
کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: در این میان شاهد جنگ اسرائیل با مردم غزه از یک سو و از سوی دیگر هجمه فرهنگی علیه مسلمین و باورهای دینی آنان هستیم.
 
حجت الاسلام چراغی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: دشمن به خوبی می‌داند که نمی‌تواند در یک جبهه علیه جهان اسلام اعلام نبرد کند بنابراین با اعمال یک جنگ چند جانبه و ترکیبی به دنبال تقابل و تضعیف و حتی از بین بردن دین اسلام است.
 
کارشناس ادیان و مذاهب اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: بارزترین نماد دشمنی کشورهای غربی و اروپایی ها با دین مبین اسلام تلاش آنان برای گسترش اسلام هراسی در سطح بین المللی است.
 
این استاد حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: بنابراین باید با استفاده از امکانات لازم چهره واقعی و راستین دین مبین اسلام که آیینی رحمانی است را به جهانیان بشناسانیم و خود افکار جهان درباره این دین آسمانی و رحمانی خود قضاوت کنند.
 
وی در پایان سخنان خود ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ روز از تهاجم صهیونیست‌ها به غزه می‌گذرد ولی در این مدت هیچ کدام از کشورهای جهان و حتی دولت های اسلامی به جز ایران و یمن در مقابل این نسل کشی بزرگ از خود واکنش نشان ندادند که این برای بشریت مایه شرمساری است.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • آغاز ثبت‌نام مسابقه گویندگی و بازیگری رادیو
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور