Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسئول بیماریهای واگیر دانشگاه گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت و به منظور شناسایی و کنترل هپاتیت، طرح خودمراقبتی هپاتیت B ویژه ی مبتلایان و خانواده های آنان انجام می شود. به گزارش خبرگزاری صداوسیما

کارشناس مسئول بیماریهای واگیر دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت : با اجرای این طرح، کلیه ی مبتلایان در شهر یزد می توانند به مرکز سلامت جامعه ی شهید نصیری و در شهرستانها به مرکز تعیین شده مراجعه و خدمات فعال پیشگیری و درمانی را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا پورمازار افزود: : در طرح خودمراقبتی هپاتیت B، اطرافیان و خانواده ی فرد مبتلا توسط متخصص عفونی ویزیت و در صورت نیاز واکسن دریافت می کنند

وی خاطرنشان کرد: همچنین این طرح برای ماردان باردار نیز اجرایی می شودو در حین بارداری و پس از تولد نوزاد تا 15 ماهگی، مراقبت های لازم برای مادر باردار صورت می گیرد.

پورمازار، تزریق مشترک، تماس جنسی افراد مبتلا با فرد سالم، انتقال از طریق خون و فرآورده های آن را از مهمترین راههای انتقال ویروس هپاتیت B و C برشمرد.

گفتنیست : فرد مبتلا به هپاتیت می تواند به صورت بدون علائم و یا پس از یک دوره ی نهفتگی با علائمی نظیر ضعف، خستگی، کسالت، بی اشتهایی، تب، درد عضلانی، التهاب مفاصل و بثورات پوستی ظاهر شود و درمرحله ی بعد علائمی نظیر زردی پوست و چشم، تیرگی رنگ ادرار و سفیدی مدفوع خود را نشان دهد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»

در صورت انتقال ستاره تیم ملی فرانسه به رئال مادرید، پست او مشخص شد.

به گزارش فارس و به نقل از دیلی میل، گزارش‌ها حاکی از آن است که کیلیان امباپه موافقت کرده که در صورت انتقال به لالیگا در اواخر تابستان امسال، "به عنوان مهاجم مرکزی" برای رئال مادرید بازی کند.

به نظر می‌رسد این بازیکن 25 ساله پس از 6 سال حضور در پاریس تابستان از پاری سن ژرمن جدا شود و هر چه بیشتر به این زمان نزدیک می‌شود و به انتقالی طولانی مدت با لباس یک تیم اسپانیایی پایان می‌دهد.

نگرانی‌هایی در مورد اینکه کارلو آنچلوتی چگونه تیمش را در صورت پیوستن امباپه تشکیل خواهد داد،  وجود دارد چون حذف وینسیوس جونیور ستاره کهکشانی‌ها غیرممکن است اما به گفته آس، امباپه که پست مورد علاقه اش در جناح چپ است، چالش بازی به عنوان شماره 9 رئال مادرید را خواهد پذیرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ارزش خط حمله رئال 6 برابر کل لیگ ایران! خبرنگار اسپانیایی: امباپه با رئال 2 ماه پیش قرارداد امضا کرده

دیگر خبرها

  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • مصدوم شدن ۳ عابرپیاده بر اثر تصادف با موتورسیکلت در آق قلا
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • اجرای ۷۱۰ ویژه‌برنامه در استان مرکزی
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»