Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -

تماس مستقيم با دکتر عامري
22583291 - 22594585
براي مشاهده تصاوير عمل بيني کليک کنيد


به جواب طراحي بيني با کامپيوتر مي‌توان اعتماد کرد؟


در سال‌هاي اخير توليد نرم‌افزارهاي مختلف كامپيوتري زندگي را دچار تحول چشمگيري كرده است. خوشبختانه علم پزشكي نيز در زمينه‌هاي مختلف از اين پيشرفت بهره فراواني برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحي كامپيوتري بيني كه قبل از عمل صورت مي‌گيرد نمونه گويايي از اين امر است. اين طراحي براي بيماران اين فرصت را فراهم مي‌كند تا تصويري واقع‌بينانه از بيني بعد از عمل خود داشته باشند و از طرف ديگر اين امكان را دراختيار پزشك قرار مي‌دهد تا به خواسته‌هاي بيمار آشناتر شده و در مورد امكان رسيدن يا نرسيدن به آن خواسته‌ها با وي گفت‌وگو کند. سوالي كه براي بسياري مطرح است اينكه اين طراحي كامپيوتري چقدر به واقعيت نزديك است؛ به عبارت ساده‌تر اينكه نتيجه عمل آيا مشابه طراحي خواهد بود؟
براي پاسخ به اين سوال چند فاكتور را بايد مدنظر قرار داد:
قبل از طراحي بايد بيني شما (به‌ويژه داخل بيني) توسط پزشك معاينه شود اگر طراحي توسط پزشك انجام شود شباهت طراحي با نتيجه بعد از عمل بيشتر خواهد بود چراكه پزشك فقط به‌عنوان يك گرافيست كه قرار است از عكسي كه به او ارائه شده است با كمك نرم‌افزار تصوير بهتري بسازد، نيست؛ بلكه وي حين طراحي محدوديت‌هاي حين عمل را نيز لحاظ خواهد كرد.هر چه نرم‌افزار مورد استفاده قابليت بيشتري داشته باشد امكان طراحي واقع‌بينانه‌تر افزايش پيدا مي‌كند. اميدواريم روزي نرم‌افزاري توليد شود كه قادر باشد تصويري سه‌بعدي از بيني و صورت ارائه کند. ولي نرم‌افزارهاي مورداستفاده كنوني روي عكس كه تصويري دو بعدي است، قابليت اجرا دارند. لذا معمولا هنگام مشاوره از بيمار با دوربين ديجيتال عكس رخ – نيم‌رخ گرفته مي‌شود. در هر عكس عيوب مربوط به آن نما با كامپيوتر اصلاح مي‌شود.



توجه!
نكته آخر اينكه حتي با وجود فراهم بودن شرايط فوق باز هم نمي‌توان گفت كه بيني بعد از عمل عينا مشابه طراحي خواهد بود ولي با اطمينان مي‌توان گفت كه شباهت آنها بسيار زياد خواهد بود. در اينجا براي نمونه عکس يکي از بيمارانم، طراحي آن و عکس واقعي بعد از عمل وي را مشاهده مي‌كنيد. نكته‌اي كه قابل ذكر است اينكه در عكس طراحي شده پره بيني فرقي نكرده است، به عبارت ديگر پره بيني بزرگ است و بايد كوچك شود كه در عمل اين كار انجام خواهد شد ولي به‌دليل محدوديت‌هاي نرم‌افزاري در اين طراحي كوچك نشده است.


ارسال تصوير بيني براي طراحي:
در صورت تمايل مي‌توانيد با دوربين ديجيتال عكسي ‌‌کاملا نيم‌رخ (فقط و فقط از صورت) و با ‌پس‌زمينه ‌کاملا ‌ساده تهيه کرده ‌و به آدرس الکترونيکي ‌ما يعني info@dr-ameri.com ارسال کنيد.
لينک ارسال عکس
ضمنا مي‌توانيد به جاي ايميل از لينک فوق جهت ارسال عکس هم استفاده کنيد. ما تصوير ارسالي شما را طراحي کرده و به آدرس الکترونيکي (Email‌) شما ارسال خواهيم کرد.
بدون نياز به جراحي مي‌توان مشکلات بيني را اصلاح کرد؟


بحثي که امروزه مطرح است راينوپلاستي بدون عمل جراحي است. بعضي‌ها مي‌پرسند که آيا مي‌شود بدون عمل جراحي، بيني را زيباتر کرد؟ اگر بله به چه روشي و آيا نتيجه آن ماندگار است يا موقتي است و چه افرادي براي اين کار مناسبند و چه افرادي کانديداي خوبي براي اين کار نيستند؟ هزينه‌ها و نقاهت بعد از آن به چه صورت است؟
خيلي‌ها هستند که بيني آنها اشکالات جزئي دارد مثلا يک قوز کوچکي دارند يا اينکه گودي بين بيني و پيشاني آنها زياد است و مي‌خواهند آن را اصلاح کنند اما به‌دلايل مختلف مثل ترس از بيهوشي و عوارض عمل جراحي يا عدم توان مالي براي پرداخت هزينه‌هاي عمل جراحي بيني يا نگراني از تغييرات زياد و چشمگير صورت خود مايل نيستند تحت عمل جراحي قرار گيرند. رينوپلاستي بدون جراحي انتخاب خوبي براي اين افراد است. در اين روش مي‌توان اشکالات کوچک بيني را بدون عمل جراحي برطرف کرد. تزريق ژل، تزريق بوتاکس و استفاده از نخ‌هاي ليفتينگ ابزارهاي اين کار هستند. مناسب‌ترين و کاربردي‌ترين آنها تزريق ژل است. با تزريق ژل در قسمت‌هاي فرورفته مي‌توان شکل بيني را تغيير داد به‌طوري‌که آن اشکالات خفيف، کمتر به چشم آيند.
مزاياي زيبايي بيني بدون عمل جراحي اين است که اين کار بسيار راحت است، حداکثر در 10 دقيقه انجام مي‌شود و هيچ مراقبت و نقاهتي ندارد. تغييرات بيني خيلي زياد و عجيب و غريب نيست و از نظر مالي در مقايسه با عمل جراحي فوق‌العاده ارزان‌تر است.


در رينوپلاستي بدون عمل جراحي براي اينکه قوز بيني کمتر به چشم بيايد مختصري در بالا و پايين قوز ژل تزريق مي‌کنيم در نتيجه پشت بيني به شکل خط صافي در خواهد آمد. تزريق ژل براي اصلاح گودي بين ابرو و بيني نيز سودمند ‌است. همچنين براي برجسته‌تر کردن نوک بيني افرادي که نوک بيني آنها کوتاه است مي‌توان از تزريق ژل کمک گرفت. با تزريق ژل مي‌توان‌ کلوملاي عقب رفته را پايين آورده تا در جاي استاندارد خود قرار گيرد. ‌براي کساني که زاويه بيني و لب آنها کم است و مايلند اين زاويه بيشتر شود نيز مي‌توان با تزريق ژل در اين ناحيه زاويه بيني و لب را اصلاح کرد. کساني که قبلا عمل جراحي بيني داشته‌اند و حالا بيني آنها در قسمتي فرورفتگي مختصري دارد نيز گروه ديگري ‌هستند که مي‌توانند از تزريق ژل در ناحيه فرورفته بهره ببرند. دماغ زين اسبي يا سدل نوز را هم مي‌توان با اين روش اصلاح کرد. براي آنهايي که نوک بيني‌شان شياردار و دو شاخه است باز هم تزريق مي‌تواند کمک‌کننده باشد. حتي براي افراد نژاد زرد که در نماي روبه‌روي بيني آنها پهن و در نماي نيم‌رخ خيلي گود است با تزريق در ناحيه پشت بيني علاوه بر اينکه گودي پشت بيني پر مي‌شود در نماي رخ هم بيني آنها نازک‌تر به نظر مي‌آيد.
ژل‌هايي که قبلا براي تزريق در قسمت‌هاي مختلف بدن استفاده مي‌شدند ژل‌هايي بودند که ماندگاري دايمي يا طولاني‌مدت داشتند و بعد از مدتي مشکلاتي را ايجاد مي‌کردند، اما امروزه از ژل‌هايي استفاده مي‌شود که ترکيب اصلي آنها هيارولونيک اسيد است. اين ماده ‌يکي از ترکيباتي است که به‌طور طبيعي در مايع بين سلول‌هاي بدن قرار دارد و به‌همين دليل ژل‌هاي امروزي ‌با بدن سازگار بوده و قابل جذب هستند. بين ژل‌هاي موجود من از ژل ژوويدرم استفاده مي‌کنم که يکي از بهترين ژل‌ها براي تزريق در صورت است. ماندگاري ژويدرم حدود 6 تا 10 ماه است.
اگر کسي نگران است که آيا تزريق ژل در نقاط ذکر شده باعث زيباتر شدن بيني وي مي‌شود يا نه، خوشبختانه به‌راحتي مي‌توان قبل از اينکه تزريق ژل انجام شود در همان نقاط و به همان ميزاني که قرار است ژل تزريق شود سرم فيزيولوژيک تزريق کرد. با اين کار فرد مي‌تواند مشاهده کند که بر اثر تزريق بيني او چه تغييراتي را خواهد داشت. اگر تغييرات مشاهده شده موردپسند وي بود، مي‌تواند چند روز بعد مجددا براي تزريق ژل مراجعه کند.

آيا کجي ظاهري بيني با عمل انحراف بيني اصلاح مي‌شود؟


تصور اکثر افراد از «انحراف بيني» کج بودن ظاهر بيني است، حال آنکه از نظر پزشکي انحراف تيغه بيني به کج بودن تيغه داخلي بيني اطلاق مي‌شود. اين انحراف تيغه بيني معمولا با کجي ظاهري همراه نيست مگر آنکه انحراف شديد و مزمني در طول ساليان رشد و بلوغ وجود داشته باشد که منجر به کجي ظاهري هم شده باشد.
چرا تيغه بيني کج مي‌شود؟
تيغه بيني هم مثل ساير اجزاي بدن تا پايان بلوغ همچنان رشد مي‌كند و بر ابعادش افزوده مي‌شود. چندين مركز غضروف‌سازي و استخوان‌سازي در رشد هماهنگ تيغه بيني موثرند. بديهي است اگر به هر دليلي يكي يا چند تا از اين مراكز عضروف‌سازي يا استخوان‌سازي كمتر يا بيشتر از حد معمول رشد كنند، تيغه بيني ممكن است از خط وسط منحرف شده و در ناحيه‌اي به سمت راست يا چپ انحراف پيدا کند. اين كجي معمولا در قسمت داخلي بيني است و تاثيري بر شكل ظاهري بيني نمي‌گذارد. وارد آمدن ضربه به بيني تا قبل از کامل شدن بلوغ، مي‌تواند باعث آسيب ديدن اين مراکز غضروف‌سازي يا استخوان‌سازي شود. اين ضربه ممكن است هنگام تولد نوزاد، حين گذر از كانال زايمان به بيني او وارد شود يا در طول زندگي اتفاق بيفتد. بسته به شکل و محل کجي تيغه بيني، انحراف منجر به تنگي و گرفتگي يك يا هر دو مجراي بيني مي‌شود.
قبل از آنکه علائم انحراف تيغه بيني را مطرح کنم، لازم مي‌دانم 2 عملکرد اصلي بيني را مورد تاکيد قرار دهم.
اين 2 عملکرد عبارتند از:
الف) انتقال هوا از بيني به ريه و تهويه آن
ب) محلي براي درک بوهاي مختلف هوا حين عبور از بيني به سمت ريه، گرم و مرطوب شده و ذرات گرد و غبار موجود در آن گرفته شده و تميز مي‌شود.





علائم انحراف تيغه بيني:
اصلي‌ترين علامت انحراف‌، انسداد تنفسي است. با‌توجه به نقش فيزيولوژيک بيني معلوم مي‌شود که وقتي انحراف تيغه بيني منجر به انسداد بيني شود، بيمار با مشکلات ديگري نيز روبه‌رو خواهد شد. تنفس دهاني منجر به خشکي گلو هنگام خواب خواهد شد. اين امر به نوبه خود باعث مي‌شود که فرد مبتلا به انحراف تيغه بيني خواب شبانه خوبي نداشته باشد و چون بدن وي شب هنگام استراحت مناسبي نداشته است طبيعتا روز بعد نيز سرحال نخواهد بود، ضمنا خشکي گلو باعث تحريک مزمن گلو و احساس ناخوشايندي در اين ناحيه خواهد شد. مي‌دانيم به‌طور معمول ترشحات سينوسها از طريق مجاري آنها به درون بيني تخليه شده و از آنجا به طرف ته حلق هدايت مي‌شود.
آيا مي‌توان در جراحي بيني از تامپون استفاده نکرد؟


تامپون همان پانسمان داخل بيني است که بعضي مردم به آن فيتيله مي‌گويند و عبارت از پانسمان بلند و باريکي است که با پماد کاملا چرب مي‌شود و بعضي جراحان بيني‌ در پايان عمل آن را داخل بيني مي‌گذارند. جراحاني که از تامپون استفاده مي‌کنند، معتقدند که تامپون مانع خونريزي احتمالي مي‌شود و ضمنا مثل يک داربست اسکلت بيني را که طي عمل بريده و جابه‌جا شده‌اند در موقعيت مناسب و موردنظر جراح ثابت نگه مي‌دارد.

آيا شما هم از تامپون استفاده مي‌کنيد؟


برخلاف جراحاني که معتقد به استفاده از تامپون هستند گروه ديگري از جراحان معتقدند که چنانچه از روش‌هايي براي جراحي بيني استفاده کنيم که کمترين آسيب به بيني وارد شود، مي‌توانيم اطمينان داشته باشيم که خونريزي بعد از عمل نخواهيم داشت. اين گروه معتقدند که مي‌توان بيني را به روشي عمل کرد که لازم نباشد تا با استفاده از تامپون قطعات استخواني و غضروفي بيني را در محل خود فيکس کرد. من نيز جزو اين گروه از جراحان بيني هستم و معتقدم استفاده از تامپون نه تنها کمکي نمي‌کند بلکه علاوه بر اينکه مي‌تواند باعث درد و ناراحتي بعد از عمل شود، مي‌تواند عامل چسبندگي‌هاي داخل بيني نيز باشد لذا من به‌طور روتين بعد از عمل در داخل بيني تامپون نخواهم گذاشت.




براي عمل بيني دو روش باز و بسته وجود دارد. کدام يکي را ترجيح مي‌دهيد؟


بسياري از افرادي که براي عمل بيني مراجعه مي‌کنند به اشتباه تکنيک باز را با برش دادن پره‌هاي بيني و برداشتن از سوراخ‌هاي آن و تکنيک بسته را با برش نخوردن پره‌هاي بيني هم معني مي‌دانند، لازم است توضيح دهم که تفاوت روش باز و بسته فقط در برش دادن يا ندادن روي تيغه وسطي بيني از نماي زير بيني است و ربطي به برش پره‌هاي بيني ندارد. جز موارد خاص، من روش باز را ترجيح مي‌دهم زيرا همه چيز زير ديد مستقيم جراح است، قدرت مانور بيشتر است و در نتيجه احتمال اينکه بعد از عمل، غيرقرينگي داشته باشيم و کار به عمل دوباره کشيده شود، بسيار کمتر است.

بيني گوشتي را هم عمل مي‌کنيد؟


هنر جراح بيني اين است که بتواند هر بيني را متناسب با شرايط آن بيني عمل کرده و به ميزاني که بيني قابليت دارد آن را زيباتر کند. قابليت بيني گوشتي کمتر از بيني نرمال يا غضروفي استخواني است اما اين بدان معنا نيست که بيني گوشتي با عمل زيباتر نمي‌شود. بله من بيني گوشتي هم عمل مي‌کنم اما حتما هنگام مشاوره اوليه در مورد ميزان تغييراتي که خواهيد داشت با شما صحبت خواهم کرد.
آيا شما بيني‌اي كه يك بار عمل شده را هم عمل مي‌كنيد؟


بعضي همکاران تمايل ندارند بيني کسي را که قبلا جاي ديگري عمل کرده است و متقاضي عمل دوباره است، عمل کنند. اما من ترجيح مي‌دهم بعد از معاينه بيني شما اظهار‌نظر کنم. اگر با معاينه و تبادل‌نظر با شما به اين نتيجه برسم که عمل دوم مي‌تواند باعث بهبود ظاهري يا بهتر شدن عملکرد بيني شما شود، بله با کمال ميل.

آيا امکان افتادگي بيني بعد از عمل زيبايي بيني وجود دارد؟


افتادگي نوک بيني بستگي به تکنيکي دارد که جراح طي عمل استفاده مي‌کند. اگر جراح مکانيسم‌هايي که نوک بيني را در جاي خودش نگه مي‌دارد، شناخته و باعث آسيب آنها نشود و حتي بر‌عکس طي عمل بيني تلاش کند اين مکانيسم‌ها را تقويت نمايد، نوک بيني دچار افتادگي نخواهد شد.
کساني که تحت عمل رينو قرار گرفته‌اند، مي‌توانند سولاريوم داشته باشند يا نه؟ بعد از گذشت چه مدت از عمل؟


بعد از عمل قرار گرفتن در محيط گرم باعث تورم بيني مي‌شود لذا بهتر است تا چند ماه از سولاريوم استفاده نکنيد يا فقط از نوعي از سولاريوم استفاده شود که فقط بدن در معرض حرارت باشد و سر و صورت در معرض حرارت نباشد.
استعمال سيگار و قليان چه مدت بعد از عمل زيبايي بيني امکان‌پذير است؟


سيگار کشيدن روند ترميم زخم را کند مي‌کند. بهتر است بعد از عمل سيگار نکشيد اما اينطور نيست که فکر کنيد سيگار کشيدن مشکلي جدي براي بيني شما ايجاد خواهد کرد.

من نوزادي دارم که از شير خودم تغذيه مي‌کند، مايلم عمل کنم نگرانم که بيهوشي روي شيرم تاثير منفي داشته باشد. آيا بيهوشي باعث کم شدن شير نمي‌شود و آيا داروهاي بيهوشي از طريق شير به بچه منتقل نمي‌شود و براي او ضرر ندارد؟


شما مي‌دانيد، مادراني که با سزارين نوزاد خودشان را به‌دنيا مي‌آورند تحت بيهوشي عمومي قرار مي‌گيرند. با وجود اين وقتي به بخش منتقل مي‌شوند نوزادشان را شير مي‌دهند و مشکلي براي نوزاد و شيرشان پيش نمي‌آيد ولي بهتر است قبل از عمل شير خود را دوشيده و در يخچال نگهداري کنيد و نوزاد دلبند شما 24 ساعت اول را از شيري که قبلا دوشيده‌ايد، استفاده کند.

آيا عمل اول از لحاظ قيمت و همچنين از لحاظ سختي عمل با عمل ترميمي فرق دارد؟


اگر هدف از عمل ترميمي بيني (که اصطلاحا به آن رويژن رينوپلاستي گفته مي‌شود) برطرف کردن يک اشکال کوچک و مختصر باشد (رتوش بيني) طبيعي است که سختي و هزينه آن کمتر از عمل اول است، اما اگر مشکلات بيني زياد است و قرار است تغييرات اساسي انجام شود معمولا پروسه عمل طولاني‌تر است و هزينه عمل دوباره هم از عمل بار اول بيشتر است.

آيا راهي براي بهبود سريعتر ورم وجود دارد؟


اگر 2 تا 3 هفته اول بعد از عمل را کمتر دراز بکشيد، تورم بيني زودتر برطرف مي‌شود. بعضي پزشکان براي تسريع برطرف شدن تورم از تزريق آمپول‌هاي حاوي کورتيکواستروئيد زير پوست بيني کمک مي‌گيرند که البته من با اين کار موافق نيستم چراکه ممکن است باعث نازک شدن و براق شدن پوست بيني شود. به اعتقاد من، بهترين روش براي برطرف شدن تورم بيني «گذشت زمان» است.

افرادي که قصد عمل ليزر چشم و جراحي زيبايي بيني را دارند، بهتر است اول کدام عمل را انجام دهند؟


باتوجه به اينکه بعد از عمل بيني تا مدتي نمي‌توانيد از عينک استفاده کنيد، بهتر است اول عمل چشم انجام شود. لازم به توضيح است که طي عمل بيني به چشم ليزيک شده آسيبي وارد نمي‌شود و به فاصله کوتاهي بعد از عمل چشم مي‌توانيد عمل بيني را انجام دهيد با وجود اين توصيه مي‌کنم از چشم‌پزشک خود بپرسيد که چه مدت بعد از عمل ليزيک مي‌توانيد رينو کنيد چراکه در اين مورد نظرات چشم‌پزشکان محترم گاهي با يکديگر متفاوت است به نحوي که يکي از متقاضيان جراحي بيني من يک هفته بعد از عمل ليزيکش با مجوز دکتر چشم‌پزشک خود تحت عمل بيني قرار گرفت و از طرف ديگر يکي از متقاضيان عمل بيني که به اينجانب مراجعه کرده بود و 6 ماه از عمل ليزيک وي مي‌گذشت با چشم‌پزشک وي مشورت کردم و از ايشان نظر خواستم که گفت زود است و بهتر است عمل بيني را به تعويق بيندازند.

چطور مي‌توان مشکلات ظاهري گوش را ازبين برد؟


هر روز افراد بسياري با استفاده از عمل‌هاي مختلف زيبايي اعتماد به نفس بيشتري پيدا كرده و از زندگي خود لذت بيشتري مي‌برند. اطلاعات مربوط به اصلاح برجستگي لاله گوش به‌وسيله عمل جراحي پلاستيک که به آن اتوپلاستي گفته مي‌شود فقط براي آگاهي شما ارائه شده است.





برجستگي گوش‌ها:
در 6 تا 7 سالگي لاله گوش به اندازه کامل خود رسيده است و اعلام مي‌كنيم بهترين سن براي جراحي اصلاح و خواباندن برجستگي لاله گوش قبل از ورود به مدرسه است، هر چند براي اين عمل هيچ‌وقت دير نيست و عملا اکثريت مراجعه‌کنندگان براي کم کردن برآمدگي لاله گوش را نوجوانان و جوانان تشكيل مي‌دهند.


نوع بيهوشي:
عمل اصلاح برآمدگي لاله گوش با هر سه روش بي‌حسي موضعي‌، نيمه‌بيهوشي يا بيهوشي كامل قابل انجام است. در انتخاب نوع بيهوشي نظر متقاضي عمل گوش درنظر گرفته خواهد شد اما توصيه من براي انجام اين عمل استفاده از روش نيمه‌بيهوشي است.
تكنيك عمل به چه صورت است؟


براي انجام عمل زيبايي گوش نيازي به تراشيدن موهاي اطراف گوش نيست. محل برش ما پشت لاله گوش است. خوشبختانه در اين محل عصب حرکتي يا رگ مهمي وجود ندارد. ابتدا باريکه نازکي از پوست پشت گوش برداشته مي‌شود سپس براي خواباندن غضروف لاله گوش و نزديک کردن آن به سر و همچنين براي جلوگيري از برگشت غضروف لاله گوش به حالت اوليه، پشت غضروف گوش را ‌در قسمت‌هاي لازم تراشيده و با کمک بخيه‌هاي دائمي چين و شكنج‌هاي مربوطه را ايجاد مي‌كنيم و درنهايت برش پوستي را مي‌دوزيم. از آنجا که محل برش، پشت لاله گوش است، بعد از عمل جاي برش قابل رويت نيست. لازم به تذکر است که هدف از عمل اتوپلاستي نزديک شدن لاله‌هاي گوش به سر و قرينه بودن آنهاست لذا اگر لاله‌هاي گوش غيرقرينه هستند، مي‌توان هر گوش را به اندازه متفاوتي به سر نزديک کرد يا حتي فقط يک گوش را عمل کرد که درنهايت هر دو گوش قرينه باشند.


نکته!
از آنجا که غضروف لاله گوش خاصيت ارتجاعي دارد بعد از عمل جراحي زيبايي لاله گوش ممکن است لاله گوش مجددا کمي به حالت اوليه برگردد. براي جلوگيري از اين مشکل، جراح هنگام عمل سعي مي‌کند لاله گوش را کمي بيشتر از حد لازم بخواباند تا بعد از برگشتي که لاله گوش خواهد داشت، وضعيت لاله گوش نرمال باشد. با وجود اين در موارد نادري ممکن است برگشت لاله گوش به حدي باشد که لازم باشد مجددا روي گوش بيمار عمل ترميمي انجام شود.


آيا مي‌توان لاله گوش را ترميم کرد؟


کساني که به‌طور مادرزادي يک يا هر دو لاله گوش را ندارند يا اندازه لاله گوش آنها کوچک است يا حالت آن غيرطبيعي است نيز مي‌توانند از جراحي ترميمي لاله گوش بهره ببرند. در مواردي که قبلا يک لاله گوش فردي به‌دليل تصادف، نزاع و... از بين رفته است، استفاده از پروتز لاله گوش مي‌تواند کمک‌کننده باشد. در چنين مواردي، پروتزيست از لاله گوش سالم قالب تهيه کرده و براي سمت معيوب، لاله گوشي به همان اندازه و همان رنگ درست مي‌کند. اين پروتز‌ لاله گوش متحرک و قابل گذاشتن و برداشتن است.










اکنون دکتر محمد حسن عامري با نزديک به 19 سال سابقه و بيش از 6000 عمل موفق بطور خاص در جراحي بيني، از پزشکان نامي ايراني در اين حوزه بشمار ميروند که در مجامع معتبر داخلي و بين المللي نيز عضويت دارند.


تماس مستقيم با دکتر عامري
22583291 - 22594585
همه روزه به غير از پنجشنبه و ايام تعطيل از ساعت 5 تا 8 بعدازظهر

براي اطلاعات بيشتر به شبکه هاي اجتماعي ما بپيونديد

drameri

drameri_com









براي کسب اطلاعات جامع تر از تجارب و سوابق دکتر محمد حسن عامري به سايت ايشان مراجعه فرماييد.

www.dr-ameri.com






آدرس: تهران، چهارراه پاسداران، خيابان دولت، حدفاصل اختياريه و ديباجي، ساختمان پزشکان 450 غربي


جهت مشاهده نقشه و مسيريابي روي تصوير زير کليک نماييد.







منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعتِ تماشاییِ دشت لاله‌های واژگون در روستای دره بید

این منطقه که وسعت آن ۵۳۰ هکتار است به دره بیدبالا معروف است و ۱۰۰ هکتار از وسعت آن پوشیده از لاله واژگون یا همان اشک مریم است.


لاله‌ها از اواسط اردیبهشت شروع به رشد می‌کنند و تا اواسط خرداد نیز به بذردهی می‌رسند و بیشتر به رنگ قرمز هستند.


روستای دره بیدبا فاصله ۲۰ کیلومتری درشمال غرب داران واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) چرای گوسفندان در دشت لاله‌های واژگون
  • (تصاویر) جشنواره گل‌های لاله آسارا
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • تصاویر| دشت لاله های واژگون آستانه دهاقان
  • طبیعتِ تماشاییِ دشت لاله‌های واژگون در روستای دره بید + فیلم
  • طبیعتِ تماشاییِ دشت لاله‌های واژگون در روستای دره بید
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت