Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: رویکرد اصلی جهاددانشگاهی مهندسی فرهنگی است.

‌دکتر علیرضا بندانی در گفت وگو با ایسنا- ‌افزود: امروز جهاد دانشگاهی توانسته در کنار دانشگاه ارتباط خوبی را در بخشهای علمی و فرهنگی با خارج از محیط دانشگاهی داشته باشد.

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان در ادامه اظهار کرد: جهاد دانشگاهی توانسته با اجرای دورههای آموزشی و استفاده از روحیه پژوهشگری در ارائه خدمات علمی و فنی مؤثر واقع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر بندانی افزود: خلاقیت، نوآوری و ایده از عواملی است که جهاد دانشگاهی موفقیت‌های زیادی طی سال‌های اخیر در آن داشته است.

وی بیان کرد: این نهاد انقلابی همواره در پیشرفت صنعت، خدمات، توسعه دانشگاه‌ها و... از نظر کمی و کیفی نقش پررنگی داشته است.

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان، جهاددانشگاهی را از مهم‌ترین ارگان‌های موثر در پیشرفت علمی و خودکفایی دانست.

جهاد دانشگاهی زمینه پیشرفت کشور در بخش سلول‌های بنیادی را فراهم کرده است

رئیس دانشگاه زابل گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف علمی فعالیت‌های بسیار خوبی را انجام داده است.

دکترموسی بهلولی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا‌ افزود: در بخش سلول‌های بنیادی در سطح کشور جهاد دانشگاهی اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است، به گونه‌ای که مهمترین پیشرفت کشور در این بخش‌ و اقدامات خوبی که در حوزه علم شده توسط این نهاد انقلابی بوده است.

وی ادامه داد: مراکز تحت پوشش جهاد دانشگاهی که در مناطق مختلف کشور قرار دارند باید با توجه به پتانسیل‌های موجود علمی و پژوهشی همان منطقه، اقدامات پژوهشی و علمی شان را درجهت رفع مشکلات موجود انجام دهند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه جهاددانشگاهی توانسته در زمینه مسایل آموزشی نیز به خوبی ورود پیدا کند به گونه ای که آموزشهای بسیار عملیاتی تری نسبت به آموزشهای تئوریک دانشگاهها ارائه نماید.

رئیس دانشگاه زابل گفت: در هرمنطقه، مراکز تحت پوشش جهاددانشگاهی باید بتوانند با کمک متخصصین دانشگاهها، تحولاتی مثال زدنی بوجود بیاورند.

دکتربهلولی ادامه داد: در بحث اقتصاد مقاومتی که یک ضرورت ملی است و در کنارآن اقتصاد دانش بنیان نیز مطرح است جهاددانشگاهی می تواند بسیار پررنگ ظاهر شود و در واقع در تحقق اقتصاد مقاومتی می تواند گامهای خوبی را بردارد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۰۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد

  محمدکاظم مومنی  اظهار کرد: طبق ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف اند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر هفت سال که دارای بیمه هستند را به صورت رایگان انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر هفت سال که به صورت سرپایی در بیمارستان ها انجام شود رایگان نیست تصریح کرد: رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال گامی بلند جهت حمایت از آینده سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد: کودک تا هفت سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز شود و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تربیت نیروهای متخصص جهادی از نیاز مهم سیستان و بلوچستان
  • تجلیل از چهل سال خدمات علمی و فرهنگی استاد دانشگاه تهران
  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • رویکرد منطقی، احترام به حقوق ملت‌ها در استفاده صلح‌آمیز از فناوری هسته‌ای است
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با خانواده های معزز شهدای فرهنگی
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود