Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مصداقي و افرادي مانند وي در اجراي پروژه سرويس‌هاي اطلاعاتي آمريکا و اسرائيل، همواره بر طبل قتل‌عام زندانيان در سال 67 کوبيده‌اند.

العالم - ايران
ايرج مصداقي، ضدانقلاب فراري که مدتهاست با نوکري براي رسانه‌هاي وابسته به سرويس‌هاي اطلاعاتي و جاسوسي غرب، خاطرات ساختگي و توهمات روانپريشانه ارائه داده و به لجن‌پراکني عليه انقلاب و نظام اسلامي، به خصوص بخش قضايي و به ويژه شهيدان والامقامي همچون شهيد لاجوردي مشغول است، در يکي از تازه‌ترين مهمل‌بافي‌هاي خود در پايگاه‌هاي اينترنتي وابسته به سازمان CIA (گويانيوز) و سرويس اطلاعاتي هلند (راديو زمانه)، بار ديگر شخصيت استثنايي و فرهيخته شهيد لاجوردي را هدف قرار داده و مانند هميشه با مشتي ادعاهاي متناقض و بدون سند و مدرک، در مسير پروژه اخير محافل صهيوني به تطهير گروهک تروريستي منافقين پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نکته قابل تامل اين است که تناقضات لاطائلات مصداقي، آنچنان فاجعه‌بار است که گاهي کارشناسان و اهالي متخصص رسانه حيرت‌زده مي‌شوند که برخي رسانه‌هاي غرب به چه حضيضي افتاده‌اند که ناگزير از نشر و اشاعه چنين مهملاتي شده‌اند! مصداقي که پيش از اين در سوئد و با هزينه کانون‌هاي اطلاعاتي/جاسوسي غرب، ادعاهايي مجعول و فاقد سند را در قالب خاطرات زندانش انتشار داده بود، ادعا داشت که پس از تجاوز منافقين به ايران (با نيرو و حمايت صدام)، در وقايع تابستان 1360، هرکس در زندان‌ها به اصطلاح مقاومت کرد، اعدام شد.
از طرفي در همان خاطرات به شدت مدعي بود که ذره‌اي از مواضع خود کوتاه نيامده، همواره در مقابل مسئولين زندان ايستادگي نموده و حتي به شدت در روي آنها پرخاش مي‌کرده است! اما از طرف ديگر علي‌رغم اين به قول خودش مقاومت‌ها، نه تنها اعدام نمي‌شود که در همان دوران به قول وي سرکوب و اعدام، بارها به مرخصي رفته و سرانجام آزاد شده و با پاسپورت و از فرودگاه مهرآباد به خارج کشور سفر مي‌کند تا در جبهه اپوزيسيون به فعاليت عليه جمهوري اسلامي بپردازد!
مصداقي خودش در پاسخ به يکي ديگر از همپالگي‌هايش که مدعي ايستادگي و مقاومت در زندان و همچنين قتل عام زندانيان بوده، اما اينک در اروپا مشغول اپوزيسيون بازي است، مي‌نويسد: «... مشخص کنيد در سال 67 در خلال قتل‌عام زندانيان سياسي چگونه زنده مانديد؟ آيا اصلا به دادگاهي برده نشديد؟ ... پاسخ دهيد چرا شما و امثال شما که دشمنان درجه يک رژيم بوديد، به دادگاه برده نشديد؟... شما چگونه از کشور خارج شديد؟...» به نظر مي‌آيد، پيش از مخاطب مصداقي در مقابل پرسش‌هاي فوق، خود وي بايستي پاسخگوي اين سوالات باشد!
مصداقي و افرادي مانند وي در اجراي پروژه سرويس‌هاي اطلاعاتي آمريکا و اسرائيل، همواره بر طبل قتل‌عام زندانيان در سال 67 کوبيده‌اند و فراموش کرده‌اند خودشان و بسياري ديگر از آن زندانيان اينک در خارج کشور هستند. وي در جاي ديگر از همان پاسخ به يکي از هم‌پالکي‌هايش در خارج کشور مي‌نويسد:
«... تمام اينها در حالي است که ده‌ها (و صدها) زنداني مجاهد اکنون زنده و در عراق، اروپا و آمريکا هستند...»
مصداقي در حالي از يک سوي به شرايط طاقت‌فرسا و رنج‌بار زندان‌ها در زمان شهيد لاجوردي مي‌پردازد که عليرغم همه دروغ‌ها و تناقضات گفته‌هايش، (اگرچه با نسبت‌هاي ناروا و توجيهات ابلهانه) اما نمي‌تواند از شرايط مناسبي که شهيد لاجوردي در زندان ايجاد کرده بود، سخن نگويد. وي در بخشي از خاطرات خويش به استخر اوين اشاره دارد که زندانيان بندهاي مختلف از آن استفاده مي‌کردند (آنچه که امروز شايد براي خيلي‌ها باورکردني نباشد) و استفاده ناگزير خود و دوستانش از آن استخر را توجيه مي‌کند! او مي‌نويسد: «... به هر علتي که بود، رژيم امکاني را در اختيارمان گذاشته بود و دليلي براي استفاده نکردن از آن نمي‌ديديم... بر فرض که رژيم مي‌خواست سوء‌استفاده کند. اگر استخر هم نمي‌رفتيم، باز استفاده‌اش را مي‌کرد و به دروغ همان ادعا را تکرار مي‌کرد که زندانيان هر روز از استخر استفاده مي‌کنند...»!
از ديگر امکاناتي که شهيد لاجوردي در زندان ايجاد کرده بود، ايجاد کارگاه‌هاي مختلف و امکان کار و ايجاد درآمد براي زندانيان بود که باز هم مصداقي، اگرچه آن را «بيگاري» مي‌خواند! ولي نمي‌تواند اشتياق خود به کار در اين کارگاه‌ها را پنهان نمايد و در همان خاطراتش مي‌نويسد:
«... من و ... (ف.ا) هر روز اولين کانديداهاي اتاقمان براي رفتن به بيگاري (کار در کارگاه‌ها) بوديم...»!
کيهان

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت با مرخصی و اشتغال به کار جمعی از زندانیان خدابنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بختیاری در بازدید از بازداشتگاه خدابنده که با حضور مدیر کل زندان‌های استان انجام شد، گفت: اجرای دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های صادره از سوی ریاست قوه قضاییه در چگونگی اعطای امتیاز به زندانیان در دستور کار دستگاه قضایی استان است.

وی افزود: زندانیان مشمول پس از اعطای امتیازات تحت نظر و کنترل هستند و استمرار امتیازات به چگونگی رفتار آنان در جامعه بستگی دارد.

این مسئول ادامه داد: حضور زندانیان در کنار خانواده خود در قالب اعطای امتیازاتی همچون اشتغال به کار، پابند الکترونیکی و مرخصی در تحکیم بنیاد خانواده بسیار موثر است.

وی گفت: تخطی از ارزش‌ها و هنجار‌های جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است و تکرار اشتباهات بعد از اعطای امتیازات محدودیت‌های بسیار جدی را برای متخلفان به دنبال خواهد داشت.

شهرستان خدابنده با مرکزیت قیدار پنج بخش، ۱۱ دهستان و هفت شهر دارد.

دیگر خبرها

  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • از استخر‌های بزاق تا وجود میلیون‌ها باکتری در دهان
  • این اتوبوس شمیران به در و دیوار می‌خورد
  • موافقت با مرخصی و اشتغال به کار جمعی از زندانیان خدابنده
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند