Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@18:30:28 GMT

حریق گسترده در یک ساختمان مسکونی سه طبقه

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۱۰۳۵۸

حریق گسترده در یک ساختمان مسکونی سه طبقه

به گزارش گروه انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا، سید جلال ملکی،سخنگوی سازمان آتش نشانی در این مورد گفت: ساعت 22 و 58 دقیقه، حادثه آتش سوزی و انفجار در یک واحد مسکونی واقع در خیابان دکتر هوشیار، خیابان محمدخان به نیرو‌های سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیرو‌های 3 ایستگاه سازمان به محل حادثه اعزام و امدادرسانی‌های خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص وضعیت محل حادثه تصریح کرد: محل حادثه یک ساختمان 3 طبقه بود که طبقه اول آن که وسعتی ۵۰ متری داشت دچار حریق شده بود. ملکی ادامه داد: زمانی که آتش نشان‌ها در محل حادثه حاضر شدند، ساختمان کاملا شعله ور بود. وی از مصدوم شدن 3 تن در این حادثه خبرداد و خاطرنشان کرد: دو مرد جوان و یک زن 75 ساله در این حادثه دچار سوختگی شده و تحویل عوامل اورژانس شدند. سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره در مورد علت حادثه گفت : پس از بررسی‌های کارشناسان سازمان آتش نشانی، علت حریق نشت گاز شهری اعلام شد. ملکی در خصوص زمان اتمام عملیات آتش نشان‌ها اظهارکرد: آتش نشان‌ها ساعت یک دقیقه بامداد، عملیات خود را به اتمام رساندند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر

آفتاب‌‌نیوز :

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: در ساعت ۱۹ و ۳۴ دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان، ولی عصر (عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیرو‌های آتش‌نشانی در مدت ۳ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان ۵ طبقه بود که خوشبختانه نیرو‌های آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان