Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی بر اهمیت توسعه فعالیت‌های فرهنگی به ویژه از سوی کانون پرورش فکری در روستاها و مناطق محروم استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی شنبه در بازدید از برنامه‌های اوقات فراغت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، ضمن آگاهی از روند اقدامات و فعالیت های این کانون در عرصه فرهنگی و آموزش کودکان و نوجوانان، در خصوص فعالیت های کانون پرورش فکری در مناطق روستایی نیز به گفت و گو با مسئولان این مجموعه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالیت‌های فرهنگی در مناطق روستایی توسعه یابد

معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در این بازدید ضمن دیدار و گفتگوی صمیمانه با جمعی از کودکان و نوجوانان شرکت کننده در کارگاه‌های تابستانی، توجه به نیازهای فکری آنان را امری مهم و ضروری دانست و بر نقش و اهمیت کانون در این عرصه تاکید کرد و کار کانون را پرورش کودکان و نوجوانان آگاه خواند.

محمدصادق پورمهدی کودکان و نوجوانان را آینده‌سازان کشور عنوان و تصریح کرد: گسترش فعالیت‌های کانون زمینه کشف استعدادها و پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان را فراهم می‌کند.

معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی همچنین با اشاره بر لزوم توسعه فعالیت‌های فرهنگی به ویژه در مناطق روستایی از افزایش کتابخانه‌های سیار روستایی استقبال کرد و بر همکاری و مساعدت همه جانبه معاونت عمرانی استانداری در این زمینه تاکید کرد.

افزایش مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری ضروری است

مدیر کل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی نیز در این بازدید گزارشی از فعالیت‌های کانون و اقدامات انجام شده برای توسعه برنامه‌های آن ارائه کرد.

هادی یوسف‌زاده افزایش مراکز فرهنگی هنری کانون را از نیازها و تقاضاهای خانواده‌ها عنوان و در عین حال تاکید کرد: تلاش کرده‌ایم با افزایش کتابخانه‌های سیار و پستی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها مراکز فرهنگی هنری کانون استان گام‌ های موثری در زمینه افزایش مخاطبان کانون برداریم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم

در این مراسم، میهمان ویژه مادر شهیده معلم فائزه رحیمی حضور داشت که در کرمان به شهادت رسیده بود و با استقبال بالای دانشجو‌ها در هنگام ورود مواجه شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جشن بزرگ دبیران جوان به مناسبت روز معلم توسط کانون دبیران جوان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد.

در این مراسم میهمان ویژه مادر شهیده معلم فائزه رحیمی حضور داشت که در کرمان به شهادت رسیده بود و با استقبال بالای دانشجو‌ها در هنگام ورود مواجه شد. از مادر شهیده بعد از گفتگوی گرمی که با مجری مراسم و دانشجو‌ها داشتند با نقاشی زنده‌ایی که توسط یکی از دانشجویان در حین مراسم صورت گرفت و یادگاری‌هایی دیگر تقدیر و تشکر شد.

طی این مراسم معاونت فرهنگی که به تازگی به این پست منصوب شدند سخنرانی داشتند و از دغدغه‌های خود و برای دانشجویان گفتند. بخش تقدیر از اساتید محبوب دانشکده‌ها با یادگاری‌هایی که توسط کانون دبیران جوان و معاونت فرهنگی تدارک دیده شده بود یکی دیگر از قسمت‌های جشن بود که مورد علاقه دانشجو‌ها قرار گرفت، چون خودشون در انتخاب آن‌ها نقش مستقیم داشتند.

در پی تقدیر‌ها از فعالین فرهنگی کانون‌ها که طی یکسال گذشته فعالیت آن‌ها باعث زنده نگه داشته شدن کانون‌های دانشگاه با تمام مشکلات توی مسیر بود تقدیر شد تا قدری از زحمات آن‌ها جبران شود؛ و در آخر گفتگوی صمیمانه دبیر دبیران کانون‌ها با دانشجویان و دعوت آن‌ها به فعالیت فرهنگی در کانون‌ها بود که گزارشی از فعالیت کانون‌ها ارائه کرد و از دانشجو‌های شرکت کننده در این جشن هم تشکر کرد.


اختتامیه جشن بزرگ با دیدار نهایی مسابقات جام بزرگ PES به همراه گزارشگری زنده یکی دیگر از دانشجویان جو فوق العاده ایی برای همه رغم زد که تا مدت‌ها در خاطر دانشجویان دانشگاه شهید رجایی خواهد ماند.

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز