Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: روزبهانی بوکسور با تجربه‌ای است و امیدوارم با بازگشت به تیم ملی بتواند به ما کمک کند.

باربارو فرناندز خیمنز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص دور جدید تمرینات تیم ملی اظهار داشت: بعد از پشت سر گذاشتن دو مرحله از اردوهای تیم ملی در شهرستان‌های ایران، دور جدید تمرینات تیم ملی در سالن شهید همت مجموعه شیرودی آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در اردوی جدید 20 بوکسور را به تیم ملی دعوت کردیم که 6 نفر از این تعداد بوکسورهای امید هستند. حضور این نفرات در تمرین تیم ملی اتفاقی خوبی است که باعث خواهد شد بوکسورهای جوان پیشرفت بیشتری داشته باشند.

وی در خصوص دعوت احسان روزبهانی به اردوی تیم ملی بوکس گفت: روزبهانی بوکسور با تجربه‌ای است و امیدوارم با بازگشت به تیم ملی بتواند به ما کمک کند و در مسابقات مهم از تجربه خود استفاده و کمک خوبی برای بوکس ایران باشد.

سرمربی تیم ملی بوکس در خصوص شرایط بدنی بوکسورهای تیم ملی عنوان کرد: از لحاظ بدنی بوکسورهای تیم ملی شرایط بدی ندارند و دلیل آن برگزاری دو مرحله اردو بوده است. امیدوارم با پیگیری تمرینات تیم ملی شرایط بازیکنان روز به روز بهتر شود.

خیمنز در خصوص اهداف تیم ملی بوکس یادآور شد: تا بازی‌های آسیایی جاکارتا اندونزی هنوز یک سال زمان داریم و برای حضور در این رویداد مهمی برنامه‌ریزی خوبی انجام دادیم. برگزاری اردوهای متمرکز در شهرستان‌ها و همچنین رویدادهای تدارکاتی می‌تواند به ما کمک کند تا به شرایط خوبی دست پیدا کنیم و عملکرد موفقی داشته باشیم.

وی در پایان در خصوص حضور تیم ملی کوبا در تهران خاطر نشان کرد: حضور تیم ملی کوبا می‌تواند در رشد بازیکنان ما فوق‌العاده تاثیر مثبت داشته باشد. بوکسورهای کوبایی در دنیا بی‌نظیر هستند و همتا ندارند. حضور آنها کمک شایانی به بازیکنان و مربیان ما خواهد کرد و امیدوارم بتوانیم چند دیدار تدارکاتی در مدت حضور آنها در ایران داشته بشیم تا سطح بوکسورهای خود را به آنها نزدیک کنیم.

انتهای پیام/

R1434/P35350/S3,30/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که حسن یزدانی با وجود دعوت به اردوی تیم ملی کشتی آزاد اعلام کرد از اردوی بعدی در کمپ تیم‌های ملی حاضر می‌شود، اما همزمان این نابغه جویباری فیلمی روی اینستاگرام خود منتشر کرد که نشان می‌داد مصدومیتش کاملا برطرف شده و تمریناتش را به صورت جدی آغاز کرده است.

اما وقتی از علیرضا دبیر در حاشیه مراسم قهرمان ایران در خصوص حسن یزدانی سوال شد، او گفت که روز شنبه با حسن جلسه‌ای دارد و در خصوص برنامه ماه‌های آینده این قهرمان در این جلسه با حضور خودش تصمیم گیری خواهد شد. 

امروز حسن یزدانی طبق وعده‌ای که به دبیر داده بود، به فدراسیون رفت و نشست دو ساعته‌ای را با علیرضا دبیر و محسن کاوه برگزار کرد. 

در این نشست در خصوص برنامه‌های آینده حسن یزدانی بحث و بررسی صورت گرفت و مقرر شد او به زودی با حضور در کمپ تیم‌های ملی و زیر نظر کادرفنی تمرینات خود را پیگیری کند و در خرداد ماه نیز به یک تورنمنت بین المللی اعزام شود.

دیگر خبرها

  • همدان بر سکوی نخست بوکس نوجوانان ایران؛ لرستان و تهران بر سکوی دوم و سوم
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • ویدیو/ وقف دانش‌بنیان به دنبال پیشرفت علم و رفاه مردم است
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز
  • غیبت ستاره‌های کوبایی در هفته نخست VNL
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل