Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، ربابه علیپور مدیر موسسه قرآنی دارالسلام گرمی روز گذشته هفتم مردادماه در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: به منظور افزایش نیروی متخصص از خواهران طلبه حوزه علمیه ولیعصر(عج) گرمی، آزمون ورودی در رشته دوره تربیت معلم روخوانی و روان خوانی قرآن کریم برگزار کرده و پس از نتیجه آزمون کتبی و شفاهی، با ۱۲ نفر قبولی، دوره تربیت معلم، در مکان موسسه قرآنی مردمی دارالسلام در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دوره از اساتید حوزه و دانشگاه در ۷ ماده درسی استفاده می‌شود و پس از اجرای تعداد جلسات آموزشی هر واحد درسی در پایان دوره آزمون کتبی و شفاهی برگزار خواهد شد و به نفراتی که در این آزمون پایانی قبول شده اند، گواهی پایان دوره تربیت معلم روخوانی و روان خوانی اعطاء خواهد شد که می توانند در کلاس های قرآنی مشغول به تدریس شوند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۱۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، راضیه عظیمی‌فر افزود: حوزه علمیه خواهران از بین بانوان علاقمند با مدرک دیپلم و بالاتر، در سطح ۲ معادل کارشناسی، سطح ۳ معادل کارشناسی ارشد و سطح ۴ معادل مقطع دکتری طلبه می‌پذیرد که ظرفیت پذیرش ۳۰۰ نفر است.

او تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌ توانند تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه به‌صورت حضوری به محل مدارس سراسر استان مراجعه کرده و یا در وبگاه اینترنتی www.whc.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

معاون آموزشی مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان با اشاره به اینکه آزمون به‌صورت حضوری برگزار می‌شود، گفت: آزمون شرکت‌کنندگان ۳۱ تیرماه سال‌جاری برگزار می‌شود و سپس پذیرفته شدگان با انجام مصاحبه و تأیید به عنوان طلبه پذیرفته می‌شوند.

دیگر خبرها

  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد