Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، نگارش کتاب زندگی‌نامه طیب حاج‌رضایی با عنوان «زندگی‌نامه طیب‌ حاج‌رضایی، حرّ انقلاب» توسط مسعود ده‌نمکی پایان یافت.

در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی و پس از دو سال پژوهش کتاب زندگی شهید طیب حاج‌رضایی براساس اسناد و مدارک و مصاحبه با ده‌ها تن از پیشکسوتان انقلاب و دوستان و وابستگان طیب حاج‌رضایی توسط مسعود ده‌نمکی در دو جلد و در1400 صفحه‌ به رشته تحریر درآمده و احتمالا توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است نگارش فیلم سینمایی «طیب‌خان» نیز براساس همین کتاب در حال انجام بوده و به زودی نهایی خواهد شد و بعد از ارائه به سازمان سینمایی در مرحله پیش تولید قرار می‌گیرد.

از تهیه‌کننده فیلم هنوز نامی به میان نیامده است اما تاکنون اینگونه بوده که فیلم‌های ده‌نمکی توسط بخش خصوصی تولید شده است.

لازم به ذکر است چهار فیلم؛ سه‌گانه «اخراجی‌ها» و «رسوایی» 1 پرفروش‌ترین فیلم‌های سال اکران خود بوده‌اند و قابل پیش‌بینی است که فیلم «طیب‌خان» نیز باتوجه به مضمون نوستالوژیک آن در صورت اکران مناسب مورد اقبال مخاطبان واقع شود. براساس شنیده‌ها چهره‌هایی همانند:

حبیب‌اله عسگراولادی، اسداله عسگراولادی، محسن رفیق‌دوست، محمد خوشجان، محمد استادمرتضی، اسداله صفا، عبداله جاسبی، اسداله بادامچیان، بیژن حاج‌رضایی، غلامعلی حدادعادل، محمد کلهر و... برای نگارش کتاب و فیلم‌نامه مورد مصاحبه قرار گرفته‌اند.

افکار

115

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان

سرهنگ رضایی از جان باختن ۶۱ نفر به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های شمال استان خبر داد.

به گزارش گروه استان ها هبرگزاری دانشجو ، سرهنگ علی رضایی رئیس پلیس راه شمال استان کرمان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان؛ از جان باختن ۶۱ نفر به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در راه ها و جاده‌های شمال استان خبر داد.

وی با خطر آفرین خواندن این خودروها تصریح کرد: این خودرو‌ها علاوه بر اینکه بلای جان سرنشینان خودشان هستند، موجب حادثه و واژگونی خودرو‌های دیگر شهروندان و همچنین افزایش تلفات و مجروحان حوادث جاده‌ای در سطح راه‌های استان کرمان هستند.

او با اشاره به تحلیل آماری حوادث افزود: ٥ هزار و ١٤٧ تصاف منجر به فوت و جرح طی سال قبل در جاده‌های استان رخ داده و متاسفانه یک هزار و ٦٦ نفر جان خود را از دست داده و ٦ هزار و ١٣٧ نفر نیز صدمه دیده و مجروح شده‌اند.


رضایی با بیان اینکه ٨٠ درصد تلفات تصادفات نوروز امسال مربوط به پژو و پراید بوده است، اعلام کرد: در حوادث رانندگی نوروز سالجاری ۴۱۵ نفر مجروح و متاسفانه ۸۱ نفر از هموطنان در استان کرمان جان باخته اند.

دیگر خبرها

  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقاً چیست؟
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است
  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • تن «سنگلج» می‌لرزد! + تازه‌ترین توضیحات مدیر تئاتر
  • تن «سنگلج» می‌لرزد!+ تازه‌ترین توضیحات مدیر تئاتر