Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - متهم سابقه دار که با فريب زنان و طعمه قرار دادن آنها از طلا فروشي هاي تهران سرقت مي کرد، شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاري ميزان، ساعت 20:30 روز هجدهم خرداد از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 خبر دستگيري يک زن به اتهام سرقت از يک طلافروشي، به کلانتري 169 مشيريه اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حضور مأموران کلانتري در محل سرقت واقع در پاساژ کيوان و انجام بررسي‌هاي اوليه مشخص شد خانم جواني به همراه يک مرد، به بهانه خريد يک رشته زنجير و پلاک وارد طلافروشي شده و در ادامه متهم مرد از صحنه با سرقت يک رشته زنجير و پلاک طلا، از مغازه طلافروشي خارج و متواري شده است و زماني که همدست وي قصد خارج شدن از طلافروشي را داشته توسط صاحب مغازه طلافروشي و کسبه پاسار دستگير مي‌شود.
با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع "سرقت طلافروشي به شيوه کش روي" و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسراي ناحيه 14 تهران، پرونده در اختيار کلانتري 169 مشيريه قرار گرفت.
صاحب طلافروشي پس از حضور در کلانتري 169 مشيريه، در اظهاراتش به مأموران تجسس ويژه کلانتري گفت: دو نفر آقا و خانم به بهانه خريد طلا وارد مغازه طلافروشي شدند؛ اين آقا و خانم ابتدا چند رشته زنجير و پلاک را براي رؤيت از بنده درخواست کردند؛ در همين زمان يکي از آن‌ها (مرد متواري از صحنه سرقت) در حاليکه يک رشته زنجير و پلاک (به ارزش تقريبي سه ميليون و 500 هزار تومان) در دست داشت، از مغازه خارج شد و در پشت ويترين مغازه مشغول ديدن طلاجات داخل ويترين شد؛ به تصور اينکه همسر اين آقا داخل مغازه‌ي طلافروشي حضور دارد، توجهي به اين موضوع نداشتم که ناگهان خانم داخل مغازه قصد خروج از طلافروشي را داشت که با کمک ساير کسبه‌ پاساژ او را دستگير کرديم.
زن 30 ساله در اظهاراتش به مأموران گفت: چندي پيش زماني که براي خريد به بازار مولوي – راسته پلاستيک فروشان رفته بودم با فردي که خودش را سعيد معرفي کرد، آشنا شدم. سعيد مدعي بود که در زمينه خريد و فروش لوازم آرايشي زنانه فعاليت دارد و حتي در چند جلسه ملاقاتي که با يکديگر داشتيم، چندين قلم لوازم آرايشي زنانه را نيز به عنوان هديه برايم آورد. به تدريج تماس‌هاي ما با يکديگر زياد شد تا اينکه يک روز سعيد با من تماس گرفت و مدعي شد که قصد خريد يک رشته زنجير و پلاک طلا را به عنوان هديه برايم دارد. با يکديگر در منطقه مشيريه قرار ملاقات گذاشتيم تا اينکه او با يک دستگاه موتورسيکلت به محل قرار آمد و دو نفري به پاساژ کيوان که در آن چند مغازه طلافروشي قرار دارد، رفته و در آنجا وارد يک مغازه طلافروشي شديم. پس از انتخاب چند رشته زنجير و پلاک، سعيد يکي از آن‌ها را برداشت و به بهانه‌ي مقايسه آن با ساير طلاجات ويترين از مغازه شد و همزمان با تلفن همراهش نيز مشغول صحبت شد؛ سعيد در حال صحبت کردن با گوشي تلفن همراهش بود که ناگهان از پشت ويترين ناپديد شد!.قصد داشتم تا از مغازه بيرون رفته و او را پيدا کنم که صاحب طلافروشي مانع بيرون رفتن من شد و به همراه ساير کسبه پاساژ مرا به مأموران تحويل دادند.
با توجه به شيوه و شگرد سرقت، مأموران تجسس کلانتري با بررسي تصاوير بدست آمده از دوربين‌هاي مداربسته طلافروشي و ديگر اقدامات پليسي، موفق به شناسايي يکي از مجرمان سابقه دار به نام علي 47 ساله شدند که پيش از اين به اتهام ارتکاب جرايم مرتبط با موادمخدر و کلاهبرداري دستگير و روانه زندان شده بود.

با شناسايي تصوير علي از سوي متهم زن پرونده، مأموران با شناسايي محل تردد متهم در خيابان پيروزي – چهارراه کوکاکولا اقدام به دستگيري او کرده و در بازرسي اوليه از وي موفق به کشف مقاديري لوازم آرايشي زنانه از شدند که در همان تحقيقات اوليه عنوان داشت که قصد ملاقات با خانم جواني را داشته که چندي پيش با او آشنا شده است.
علي در همان تحقيقات اوليه صراحتا به فريب زنان جوان و طعمه قرار دادن آن‌ها براي انجام سرقت هايش خود از مغازه‌هاي طلافروشي اعتراف کرد؛ متهم در اظهاراتش صراحتا به سرقت‌هاي مشابه از مغازه‌هاي طلافروشي در ميدان خراسان و به ويژه بازار بزرگ طلافروشي تهران اعتراف کرد که با بهره گيري از اعترافات متهم، تعدادي از اين محل‌هاي سرقت در بازار بزرگ تهران شناسايي و صاحبان طلافروشي نيز پس از حضور در کلانتري مشيريه، متهم را به صورت کامل مورد شناسايي قرار دادند.



سرهنگ سيروس کتابعلي، سرکلانتر ششم پليس پيشگيري تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اعتراف صريح متهم به انجام سرقت‌هاي مشابه و شناسايي تعدادي از شکات و به منظور شناسايي ساير جرايم ارتکابي متهم، دستور انتشار بدون پوشش تصوير متهم از سوي بازپرس پرونده صادر شده است؛ لذا از شکات و مالباختگاني که موفق به شناسايي تصوير متهم شدند دعوت مي‌شود تا جهت پيگيري شکايات خود به نشاني کلانتري 169 مشيريه واقع در شهرک مشيريه – خيابان بوعلي مراجعه کنند.
انتهاي پيام/



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضدانقلاب+ عکس

مجری شبکه منحله من و تو روایتی قابل توجه از پروژه‌های فریب کارانه ضدانقلاب که با ادعای تجاوز و ضرب و شتم زنان برای انحراف افکارعمومی همراه بود، ارائه کرده است.

به گزارش مشرق، سالومه سیدنیا، مجری شبکه منحله منوتو طی پستی در شبکه ایکس ( توییتر سابق) زنانی که در پروژه‌های ضدانقلابی ذیل شعار "زن زندگی آزادی" فعالیت می‌کردند را فریبکار و حرف‌های این عناصر را غیر قابل باور توصیف کرد و نوشت:

«متاسفم که این فرقه جنون و دار و دسته‌اش کاری کردند که وقتی بیانیه می‌دهند برامون باور پذیر نیست…»

وی افزود: «پروژه‌هایی مثل سپیده قلیان‌ها و نازیلا معروفیان‌هاتون رو دیدیم… گلرخ ایرایی‌ها و آتنا دائمی‌هاتونم شناختیم …کسانی که خود من سال‌ها با جون و دلم ازشون حمایت کردم…»

جالب است که همه این مواردی که این فرد بدان‌ها اشاره می‌کند پروژه‌هایی برای فریب افکارعمومی بود که در بطن حوادث سال ۱۴۰۱ از سوی رسانه‌های ضدانقلاب مطرح می‌شد و بعضا تا چندماه فضای سیاسی و اجتماعی کشور را درگیر خود می‌کرد اما وی همه آنان را دروغ و کلک می‌خواند.

وی تصریح کرد: «اینقدر دروغ گفتید و کلک زدید و خیانت کردین که چاقوهایتان دیگر دسته ندارد… خیانتی که شما به زنان ایران کردید مطمئنم در تاریخ ثبت خواهد شد… شک نکنید نسل‌های آینده از شما همیشه به بدی یاد خواهند کرد …»

به نظر می‌رسد سیدنیا به صوت اخیر «نرگس محمدی» اشاره می‌کند که بازهم ادعاهای واهی را علیه نظام جمهوری اسلامی طرح کرده و با مظلوم نمایی مدعی شده که زنان زندانی سیاسی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند.

این تحرکات سیاسی انقدر نخ نما شده و مصنوعی است که حتی عناصر ضدانقلاب نیز به آن برچسب جعلی و دروغین می‌زنند.

جالب است که مجری شبکه من و تو با اشاره مستقیم به اسم افراد آنان را دروغگو خطاب می‌کند؛ لیست اسامی که می‌توان به آن افرادی چون حسین رونقی، آرمیتا عباسی و خود نرگس محمدی و ... را نیز افزود که رسانه‌های ضدانقلاب با ادعاهایی چون تجاوز، عدم رسیدگی مناسب به بیماری و ضرب و شتم این افراد فضای مجازی را پر کردند اما بعد از آزادی و انتشار تصاویر ‌این زندانیان سیاسی که برعکس این موارد را نشان می‌داد افکارعمومی متوجه فریبی که خورده شد و بعضا فعالان مجازی با عصبانیت از این دروغ‌ها یاد کردند که با حربه سوء‌استفاده از عواطف مردم و جریحه‌دار کردن احساسات جامعه سعی کردند به اهداف خود برسند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • حراج برخط لوازم خانگی اموال تملیکی در ۶ استان آغاز شد
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضدانقلاب+ عکس
  • آتش سوزی در یک بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی بندرعباس
  • مغازه تشک فروشی در آتش سوخت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • کشف سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۲ یزد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی