Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهری خبرگزاری برنا،مجتبی شاکری، رییس کمیته نامگذاری شورای شهر تهران در خصوص نامگذاری معبری به نام مریم میرزاخانی گفت: طی این مدت از شهرداری تهران، شورای شهر و مجلس اسلامی تماس‌هایی با من گرفته و درخواست شد تا معبری را به نام این بانوی دانشمند و ریاضی‌دان نام‌گذاری کنیم.

وی ادامه داد: درخواست را احمد مسجدجامعی مطرح کرد اما از آنجایی که تا کنون نشانی و آدرس منزل والدین وی را در اختیار نداریم، نمی‌توانیم مشخص کنیم که اگر این نامگذاری صورت گیرد در چه منطقه و محله‌ای خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته شاکری، طبق قاعده نامگذاری معابر، نزدیکترین محل به محل سکونت فردی که مقرر شده تا معبر به نامش شود، انتخاب شده و نامگذاری صورت می‌گیرد.

شاکری افزود: اگر محل سکونت فرد در تهران نباشد، طبق درجه بندی چهره‌های فراملی، ملی، استانی و ماندگار این نامگذاری با تصویب و به حداکثر رسیدن رای اعضای شورا انجام می‌شود.

رییس کمیته نامگذاری شورای شهر تهران درپایان خاطرنشان کرد: تاکنون این درخواست به صورت مکتوب به دست ما نرسیده و پس از اخذ درخواست کتبی، کارشناسان بررسی می‌کنند تا اگر در محل سکونت مریم میرزاخانی به تازگی معبری تغییر نام نداده باشد، آن محل به نام وی نامگذاری شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی

دریافت 57 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6092028

دیگر خبرها

  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بنا‌های ناپایدار
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بناهای ناپایدار
  • نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳