Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@04:13:23 GMT

دوست دارم هافبک یا وینگر چپ پرسپولیس باشم

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۲۱۳۲۸۵

عجبا که امیری فصل گذشته در دو دیداررفت و برگشتدروازهفولاد خوزستانرا باز کرد و این بار در شروع فصل جدید باز هم به این تیم جنوبی گل زد! با این گل‌ها می‌توان لقب قاتلفولادرا به وحید امیری داد در حالی که خودش نظر دیگری دارد و...

* باید به تو بگوییم قاتل فولاد؟!

(با تواضع خاصی) نه، تو را به خدا این حرف را نزنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خجالت می‌کشم! فولاد خوزستان تیم ارزشمند و بزرگی است که دو مرتبه توانسته قهرمان لیگ برتر شود و درست نیست از این کلمات استفاده کرد.

* این توصیفی متداول در دنیایفوتبالاست. به بازیکنانی که مقابل یک تیم خاص همیشه خوش می‌درخشند، لقب قاتل آن تیم می‌دهند و...

من یکی خوشم نمی‌آید! فوتبال ارزش آن را ندارد که بخواهی کری بخوانی یا مغرور شوی. یک گل زدم و به شخصه اهل این حرف‌ها نیستم.

* (به شوخی) پس ناراحتی که به فولاد توانستی گل بزنی؟!

نه آقا! چرا حرف تو دهان من می‌گذارید؟ من خیلی هم خوشحالم که توانستم در هفته اول لیگ هفدهم برای تیم محبوبم گل بزنم و باعث شادی هواداران شوم. گفتم که با لقب قاتل و این حرف‌ها مشکل دارم.

* به هر حال از طرف روزنامه بهترین بازیکن بازی با فولاد خوزستان انتخاب شدی. البته اگر ناراحت نمی‌شوی؟

(می‌خندد) ممنون از لطف شما! همه بازیکنان زحمت کشیدند و حالا یک توپ هم ما شانسی گل کردیم. پرسپولیس یک تیم است که بهترین و بدترین ندارد. همه خوب هستند که توانستیم قهرمان لیگ برتر شویم.

* بعد از گل شجاع خلیل‌زاده خیلی خوشحال بودی و کنارش شادی کردی!

شجاع خلیل‌زاده بازیکن جدید تیم است و خوشحال بودم خیلی زود جا افتاده و موفق به گلزنی شده است. به همین خاطر کنارش شادی کردم چون واقعاً از ته دل خوشحال بودم.

* بعد از گلزنی تو هم علیرضا بیرانوند پرید روی تو و چند بازیکن دیگر تا شادی کند که بلافاصله عادل فردوسی‌پور گزارشگر بازی نگران شد مصدوم نشوی و...

نه، علیرضا کنترل شده می‌پرد و شادی می‌کند. قصد بدی نداشت. (می‌خندد و ادامه می‌دهد) در پرسپولیس ما همه رفیق هستیم و این شادی‌های پس از گل هم به همین موضوع برمی‌گردد. مطمئن باشید همین همدلی باعث می‌شود فصل خوبی را رقم زده و دل هواداران را شاد کنیم.

* پرسپولیس البته آن شادابی فصل گذشته را نداشت، قبول داری؟

اوایل فصل شرایط اکثر تیم‌ها همین است. ما تازه فصل بدنسازی را پشت سر گذاشتیم ولی مطمئن باشید بعد از چند هفته بدن‌ها ول کرده و به آن شادابی لازم خواهیم رسید.

* با فرشاد احمدزاده هم مرتب جای خود را عوض می‌کردید! توضیحی می‌دهی؟

فقط به دستورات تاکتیکی که از کنار زمین داده می‌شود، عمل می‌کنیم. فرشاد بازیکن تکنیکی و باهوشی است که با هم در این زمینه هماهنگ هستیم.

* بازی در خط میانی راحت‌تر است یا فوروارد؟

هر جایی که سرمربی و کادر فنی صلاح بدانند، بازی می‌کنم. خودم دوست دارم هافبک یا وینگر چپ باشم ولی تابع نظر آقای برانکو هستم.

* سؤالات ما به اتمام رسید. حرف ناگفته‌ای نداری؟

از قول من بهخانواده«بنیتا» کوچولو تسلیت بگویید. این اتفاق تلخ باعث ناراحتی همه مردم ایران شد و می‌خواهم از این طریق مراتب همدردی خودم را باپدر و مادرداغدار بنیتا اعلام کنم.

خبرورزشی

اخبارورزشی

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۳۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو پریرا مرد ۴۰ ساله فولاد خوزستان که مسن‌ترین بازیکن لیگ برتر به شمار می‌رود در چند هفته گذشته به دلیل مصدومیت و البته بیماری کمتر در ترکیب فولاد به میدان رفت.

بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر ایران در بازی گذشته قرمزپوشان اهوازی مقابل آلومینیوم اراک بعد از چند هفته غیبت در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و نمایش خوبی را ارائه کرد. شیمبا در بازگشت به ترکیب فولاد در خط حمله تحرک خوبی داشت و به وجود سن و سالی که دارد، آمادگی جسمانی خود را بار دیگر به نمایش گذاشت.

بی شک بازگشت شیمبا در 5 هفته پایانی لیگ برتر اتفاق خوبی برای عبدالله ویسی و فولادی‌ها به حساب می‌آید. حضور این بازیکن با تجربه در ترکیب فولاد می‌تواند کار آنها برای بقا در مسابقات را راحت‌تر کند و به سود تیمش شود.

شیمبا که در نیم فصل اول با پیراهن مس رفسنجان پنج بار دروازه حریفان را باز کرده بود هنوز برای فولاد گلی به ثمر نرسانده و امیدوار است این طلسم را هم در بازی‌های بعدی تیمش بشکند.

عکاس: محمدحسن عامری

دیگر خبرها

  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • ایسکو بهترین بازیکن ماه آوریل لالیگا
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان