Web Analytics Made Easy - Statcounter


هومن موسوی خواننده و آهنگساز نخستین کنسرت خود را با همراهی گروه موسیقی «زاوش» در تالار ایوان شمس تهران برگزار کرد.

به گزارش بی‌باک، هومن موسوی که تاکنون آلبوم‌های «پرواز با ...» و «آغاز یک خیال» را به‌صورت رسمی روانه بازار موسیقی کشور کرده و در آن بیشتر از اشعار زنده‌یاد فریدون مشیری بهره برده است، جمعه‌ شب ششم مرداد در حضور خانواده فریدون مشیری برای نخستین بار روی صحنه رفت و همراه گروه «زاوش» قطعاتی را اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی با قطعه «شباهنگ» از آلبوم نخست خود، کنسرتش را آغاز کرد و در ادامه قطعات «مرا میبینی»، «پری رویان»، «تار جان و نیمه جان» به اجرا درآمدند. سپس اعضای ارکستر صحنه را ترک کردند تا هومن موسوی با تک‌نوازی کیبورد قطعه «یک خواهش ساده» را برای تماشاگراناجرا و بخش نخست این کنسرت را به پایان برساند.

در بخش دوم ابتدا قطعه «مترسک» به اجرا درآمد و بعد از آن قطعات «سمن بویان»، «مرا می‌خواستی» و «همراه با خیام» انتخاب‌های دیگر گروه برای اجرا بودند.

قطعه «وداع» که برای نخستین بار شنیده می‌شد قرار بود پایان‌بخش این اجرا باشد اما تشویق تماشاگران و درخواست آن‌ها برای اجرای مجدد قطعه «مترسک» موسوی و اعضای گروه را مجبور کرد بار دیگرروی صحنه بیایند و این قطعه را اجرا کنند.

امین بدیعی نوازنده درامز، بهنام شکرالهی نوازنده گیتار الکتریک، احسان یوسف بیک نوازنده کیبورد و پیانو و محمد محمدلو نوازنده گیتار باس اعضای گروه «زاوش» را تشکیل می‌دادند.

نخستین کنسرت هومن موسوی به همت موسسه فرهنگی هنری سل در ایوان شمس برگزار شد.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۲۱۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۴۶۰ زمین در ادامه‌ اجرای طرح ملی مسکن در بردسیر

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت:  این اداره  تامین زمین ها را در تمام طرح ها به عهده دارد ودر اجرای طرح مسکن ملی در بردسیر ۴۶۰ قطعه زمین  به متقاضیان واگذار شده و در زمینه عملیات ساختمانی پبشرفت های خوبی انجام  وتسهیلات بانکی توسط بانک های عامل واگذار شده است.

حافظی افزود:  در  اجرای طرح جوانی جمعیت هم  ۱۱۰ قطعه زمین نیز به واجدین شرایط واگذاری شده و در آینده نزدیک نیز ۲۰۰ قطعه دیگر در  شهرستان بردسیر واگذار خواهد شد.

 وی از برنامه ریزی برای احداث یک سایت جدید در این شهر و واگذاری ۹۰۰ قطعه زمین دیگر خبر داد و افزود: در مجموع شهرستان بردسیر در حوزه واگذاری زمین و هم در حوزه ساخت و سازها جزو شهرستان های پیشرو  است.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان بیان کرد: برای تامین زیرساخت‌ها هم که دغدغه متقاضیان است ؛به زودی زیرساخت برق و آب در سایت ها تامین خواهد شد

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تمسخر کنسرت «معین» و مردم ایران در روزنامه‌های ترکیه
  • حواشی کنسرت جدید معین به روزنامه‌های ترکیه رسید!
  • رنگ پیراهن تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار مشخص شد
  • واگذاری ۴۶۰ زمین در ادامه‌ اجرای طرح ملی مسکن در بردسیر
  • عصر شعر آئینی وعده صادق در کرج برگزار شد
  • محمدعلی بهمنی: تمام شاعری ام مرهون فریدون مشیری است
  • برنامه پاسداشت سعدی با محوریت انتقال نگاه این شاعر پارسی گوی به دیگر کشورها اجرا خواهد شد
  • تمام شاعری‌ ام مرهون فریدون مشیری است
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند